وارده به عشق آباد خبر جناب حجت اسلام و المسلمین

وارده به عشق آباد خبر

جناب حجت اسلام و المسلمین نصرایی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام
همان طور‌ که مستحضر هستید در تاریخ ۲۷ مهر ماه سال جاری به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه هیئت وزیران اصلاح تقسیمات کشوری در استان خراسان جنوبی انجام گرفت ‌. و متاسفانه شاهد آن بودیم که ارتقا حتی یک منطقه از حوزه انتخابی جنابعالی در این اصلاحات انجام شده وجود نداشت . شاید کسانی که در سخنرانی جنابعالیاتان در مسجد صاحب الزمان عشق آباد حضور داشتند کاملا به یاد داشته باشند قول های زبانی شما مبنی بر پیگیری کامل برای ارتقا بخش دستگردان به شهرستان که خواسته چندین ساله این مردم هست .
اگر این بخش پتانسیل لازم برای شهرستان شدن را از نظرتان ندارد به چه علت قولی را به مردم دل خسته این بخش دادین که نمکی بود بر زخم دیرینیشان ؟
حال که این مهم پیگیری مستمر شما را می طلبد به چه میزان در این بحث پیگیری نمودین ؟
جواب اعتماد مردم این بخش که طلب حق دارند بی توجهی به مهم ترین خواسته آنان نیست .
جناب آقای نصیرایی فرصتی که ۴ سال به دستان شما سپرده شده است را غنیمت شمارید و چاره ای کنید به حال بخش دستگردان که در این چندسال مورد بی توجهی و بی مهری مسؤلین قرار گرفته و معضل مهاجرت معکوس که با شدت زیادی در جریان است را به وجود اورده است .

عاجزانه خواهشمندم در صورت پیگیری های جنابعالیتان در این خصوص آنان را در فضای مجازی منتشر کنید در غیر این صورت سکوتتان به این معنا تلقی خواهد شد که هیچ گونه قدمی برای این مسئله انجام نشده است .

در آخر از خداوند متعال صحت و سلامت کامل و تلاشی ملموس درجهت براوردن خواسته های مردم مسئلت میکنم .

حسین علی پور‌

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن