‍ با استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات از گسترش

‍ با استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنیم
تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۲۰۲۰* کلیه خدمات در خصوص تلفن ثابت خود را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران در راستای شعار ارتباطی فراگیر ، خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه برای خدمات‌رسانی فعال می باشد.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: این سامانه غیر حضوری به منظور کسب رضایت مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات مخابراتی راه اندازی شده است.
آذری نصرآباد ضمن اشاره به خدماتی که از طریق سامانه #۲۰۲۰* قابل پراخت است، بیان کرد: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* در حال حاضر فعال بوده و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر استان می توانند با استفاده از این کد دستوری خدمات مربوط به ثبت نام تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت، خدمات اینترنت پرسرعت، پرداخت قبض تلفن ثابت و شارژ کارت تلفن همگانی را انجام دهند.
وی ادامه داد: در سامانه مذکور اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
http://sapp.ir/sk_tci
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن