‍ #پیگیری_سلامت_عمومی #قدردانی_نماینده_منتخب #آرامش_و_بهداشت_ضرورت_است نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

‍ #پیگیری_سلامت_عمومی
#قدردانی_نماینده_منتخب
#آرامش_و_بهداشت_ضرورت_است

نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان؛ تلاش‌های پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی، درمانی استان خراسان جنوبی را ستودنی دانست و آنها را سربازان فداکار خط مقدم جبهه سلامت برشمرد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی ضمن قدردانی از مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند؛ گفت: ضمن توکل به خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) تا ریشه کنی کروناویروس به آرامش اجتماعی، پرهیز از کروناهراسی، همدلی، اتحاد و رعایت بهداشت فردی و نظافت عمومی نیاز است.

وی افزود: پیگیر شرایط درگیری استان خراسان جنوبی با کرونا ویروس و تمهیدات لازم از سوی مسئولان شده ام که با مدیریت استاندار محترم خراسان جنوبی، معاونین ایشان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشت و درمان شهرستان ها و سایر دستگاه‌های ذیربط ، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و به شکر خدا استان در آماده باش کامل برای مقابله با این بیماری نوپدیده می‌باشد.

منتخب مردم در مجلس یازدهم؛ شرایط فعلی را تکرار حماسه آفرینی و ایثار هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: هر چند تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با این ویروس لحاظ شده است اما مهم تر از هر چیز رعایت بهداشت فردی و نظافت عمومی است که در این زمینه مردم باید به دستورات کارشناسان، پزشکان و مسئولین دلسوز که از طریق رسانه ملی منعکس می شود، توجه ویژه داشته باشند که بتوانیم با کمترین خسارت این شرایط را نیز پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: در صورت لزوم و اعلام نیاز مدیران استان برای هماهنگی بیشتر با مرکز کشور و استفاده از سایر ظرفیت‌های موجود در کنار مسئولان سخت کوش خراسان جنوبی هستم و هر آنچه لازم باشد به صورت میدانی پیگیری خواهم کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری ها نقش مهمی در کنترل نظافت و‌ بهداشت عمومی دارند و در این زمینه نیز ورود کرده‌اند اما لازم است برخی مسائل فرهنگی برای حفظ آرامش اجتماعی و آموزش های همگانی نیز در دستور کار قرار گیرد.

۹۸/۱۲/۱۰
┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن