آماده باش ثبت احوال برای ارائه خدمات ویژه تا پایان

آماده باش ثبت احوال برای ارائه خدمات ویژه تا پایان انتخابات

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ادارات ثبت احوال مکلف شده اند کلیه شناسنامه ها یا کارت های ملی که قبلاً ثبت نام شده را تا تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه به متقاضیان تحویل نمایند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وفادار با بیان این مطلب گفت:بنا به دستورالعمل کشوری سازمان ثبت احوال کلیه ادارات تابعه این مجموعه در تمامی شهرستان های استان روز پنجشنبه یکم و روز جمعه دوم اسفند ماه دایر بوده به مراجعین خدمات ارائه می نمایند.
وی ادامه داد: ادارات ثبت احوال روز پنجشنبه یکم اسفند تا ساعت ۴ بعدازظهر دایر می باشند.
به گفته وی؛ ادارات ثبت احوال در تمامی شهرهای استان در روز جمعه دوم اسفند نیز از ابتدا تا پایان زمان رأی گیری دایر خواهند بود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح نمود: طی این دو روز در ادارات ثبت احوال خدماتی از جمله تحویل شناسنامه ها و کارت های ملی که قبلاً ثبت نام شده بودند و همچنین پاسخ به استعلام کد ملی و … ارائه می شود.
وفادار متذکر شد: با توجه به اینکه به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در زمان رأی گیری الزامی است لذا می بایست کلیه افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات، برای تحویل شناسنامه یا کارت ملی درخواستی تا سی ام بهمن ماه به ادارات ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه نمایند تا در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشوند.
وی یادآور شد: بنا به دستورالعمل کشوری سازمان ثبت احوال کشور، اداره کل ثبت احوال استان از پذیرش درخواست صدور شناسنامه جدید در روزهای یکم و دوم اسفند ماه معذور است.
به گفته وی؛ بر اساس همین دستورالعمل، طی این دو روز(یکم و دوم اسفند)هیچ گونه درخواستی مبنی بر تعویض شناسنامه قدیمی یا صدور شناسنامه المثنی پذیرفته نمی شود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن