جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیر مخابرات منطقه

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اپراتورهای ۲۰۲۰

مدیرمخابرات منطقه خراسان جنوبی در یک نشست صمیمی با اپراتورهای ۲۰۲۰ ، پس از استماع ، به سوالات آنان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد در جمع کارکنان سامانه ۲۰۲۰ گفت کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم ترین اهداف مخابرات در مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.
وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با فراهم کردن شرایط محیطی مناسب برای همکاران این بخش و کاهش دغدغه های آنان شاهد تحقق بیش از پیش شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی های عزیز باشیم.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن تشکر از کارکنان سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ اظهار داشت با شیوع ویروس کرونا و جهت تحقق شعار “در خانه ماندن” برای پیشگیری از شیوع ویروس با همت مجموعه مخابرات منطقه ظرفیت شبکه به ۵/۲ برابر افزایش یافت که این افزایش ظرفیت ،کار سامانه های پاسخگویی را مضاعف کرد.
آذری نصرآباد با تاکید بر اهمیت کار پاسخگویی ۲۰۲۰ ، افزود : توجه به روحیه و انگیزه نیروی انسانی وتغییرات مثبت در دیدگاه کارکنان نسبت به‌کار، به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌شود.
در ادامه ،سئوالات ،مشکلات و خواسته های کارکنان این بخش مطرح و مدیر منطقه ضمن پاسخگویی به آن، رسیدگی و رفع موانع برای افزایش کیفیت پاسخگویی را از اولویت های کاری خود دانست و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر کرد .
در پایان مدیر مخابرات منطقه به منظور قدردانی از تلاش و زحمات پاسخگویان مرکز ۲۰۲۰ و افزایش انگیزه کاری به ۳ نفر از کارکنان که در شاخصهای ارزیابی دارای بالاترین نمره بوده اند هدایایی به رسم یادبود تقدیم کرد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن