‍ #جلسه_ستاد_مدیریت_کرونا_شهرستان_سرایان ♦️ روز های سیاه کرونا و حضور میدانی نماینده

‍ #جلسه_ستاد_مدیریت_کرونا_شهرستان_سرایان

♦️ روز های سیاه کرونا و حضور میدانی نماینده برای حل مشکلات مردم

حجت الاسلام نصیرایی که خود اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده بود امروز با سلامت کامل و با تایید پزشک در شهرستان سرایان حضور پیدا کرد.

این جلسه ی اضطراری که به درخواست نماینده مردم شریف فردوس طبس سرایان بشرویه و با حضور دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی، برگزار شد ، مدیر شبکه بهداشت و دبیر ستاد مدیریت کرونای شهرستان گزارشی از وضعیت، اقدامات انجام شده و موانع و مشکلات پیش رو را ارائه کرد.

وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مسئولین در این جلسه ، صرف بیان مشکلات را ناکافی و مردود دانست و گفت: باید عللی که در سرایان ۴۰۰ درصد نسبت به پیک اول افزایش فوتی داریم مشخص شود. و برای مقابله با آن چاره اندیشی شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با تاکید بر آموزش صحیح و جامع مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا خواستار پای کار آمدن تمام پتانسیل های موجود در سرایان شد.

وی بیان داشت: باید برادران بسیج و نیروهای جهادی در فعالیت های آموزش عمومی و کمک به کادر بهداشت و درمان پای کار بیایند و این ظرفیت بزرگ بسیج به کار گرفته شود.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شریف فردوس طبس سرایان بشرویه با اشاره به از دست دادن یکی دیگر از شهروندان سرایانی ، توصیه ی ویژه ی رهبرمعظم انقلاب را یادآور شد و از همه خواست تا علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر خواندن دعای هفتم صحیفه ی سجادیه و توسل اهتمام جدی داشته باشند.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان شهرستان سرایان ، خواستار وحدت و انسجام دستگاه های اجرایی برای شکست ویروس منحوس کرونا شد.

۹۹/۰۸/۲۱

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن