وارده به عشق آباد خبر جناب حجت اسلام والمسلمین نصیرایی نماینده محترم

وارده به عشق آباد خبر
جناب حجت اسلام والمسلمین نصیرایی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام
اینجانب در تاریخ ۳آبان ماه نامه ای مبنی بر عملکرد جنابتان در خصوص مسئله ارتقا بخش دستگردان در فضای مجازی منتشر و اصل آن را به خدمتتان ارسال کردم و در آن نامه از حضورتان خواسته شد چنانچه فعالیتی در این خصوص داشتید در فضای مجازی منتشر کنید . حال با گذشت بیش از ۱۸روز هیچ گونه جوابی از جانب شما منتشر نشده است و همگان در این خصوص شاهد آن هستند که جنابعالی برخلاف شعارهای انتخاباتی فردی عملگرا نیستید .

شما نماینده تمامی مردم حوزه انتخاباتی خود هستید و در قبال تک تک انان مسؤل هستید ، حال چه شده است که جوابگوی مطالبه مردم این بخش نیستید ؟؟؟

شمایی که برای به دست اوردن آرای انتخاباتی به کوچکترین روستا ها نیز میرفتید چه شده است که در این مدت با عدم جوابگوی دهن کجی به مطالبه مردمی این بخش دارید ؟؟؟

تا چه زمان این بخش باید قربانی شعار های انتخاباتی شود که بعد از اتمام انتخابات و رسیدن به مقصود در زیر خروار خروار خاک مدفون می شود؟؟؟

متاسفانه شما که در این منصب جوابگوی مردم نیستید ، جواب این‌سوالات رو به وجدان کاری خود بدهید .
درد این بخش نه اصولگراس نه اصلاح طلب ، نه راست است نه چپ
این بخش فردی میخواهد دلسوز و عملگرا .
اکنون راه زیادی تا اتمام مهلت طلایی شما برای کار کردن در قبال این مردم باقی مانده است ، امیدوارم در اخر کار از انتخابمان پشیمان نشده باشیم و شما در برابر این‌مردم سر بلند باشید.

حضورتان مستدام در پناه حق تعالی

حسین علی پور
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن