‍ #پیگیری_میدانی_نماینده #جلسه_ستاد_کرونا_در_طبس ♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه

‍ #پیگیری_میدانی_نماینده
#جلسه_ستاد_کرونا_در_طبس

♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان که عصر امروز پنج شنبه به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به شهرستان طبس سفر نمود؛ ضمن بازدید از بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس، از آخرین وضعیت بیماران کرونایی مطلع شد.

درحاشیه ی این بازدید از دستگاه سی تی اسکن و مرکز اورژانس بیماری های حاد تنفسی افتتاح شد‌.

گفتنی است دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس طبس نهم مرداد ماه وارد طبس شده بود که نصب و راه اندازی آن در ابتدای آبان ماه انجام شد و امروز رسما به بهره برداری رسید.

در ادامه وی در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا در محل سالن همایش های هلال احمر حاضر شد.

در این جلسه فوری که به درخواست حجت الاسلام نصیرایی تشکیل شده بود، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در راستای کنترل بیماری کرونا توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه، و ریاست شبکه بهداشت و درمان ارائه گردید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های مدافعان سلامت گفت: حضور نیروهای جهادی و انقلابی در کنار کادر درمان اتفاق خوبی است که باید این موضوع تقویت و حمایت بشود.

نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی مجددا بعد معنویت و دعا را یادآور شد و بیان داشت؛ در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید توجه ویژه ای به دعاهای وارده بشود و تضرع و دعا را جدی بگیریم.

حجت الاسلام نصیرایی عامل اصلی برون رفت از مشکلات را توسل و تضرع دانست و از همه خواست تا به دعای هفتم صحیفه ی سجادیه اهتمام ویژه ای داشته باشند

✍ روابط عمومی دفتر نماینده مجلس شهرستان طبس

۹۹/۰۸/۲۲

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن