باسمه تعالی اطلاعیه به اطلاع علاقه مندان به شرکت در

باسمه تعالی
اطلاعیه
به اطلاع علاقه مندان به شرکت در آزمونهای سراسری قرآن و عترت می رسد که انشاءالله آزمون سال ۹۹ در تمام رشته ها به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند برگزار خواهد شد . دستورالعمل آن در قالب فایل pdf به اطلاع عموم می رسد . داوطلبانی که می خواهند از طریق موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد شرکت کنند به نکات زیر توجه فرمایند:
۱- هر فرد می تواند تا ۶ رشته برابر دستور العمل شرکت کند
۲- مبلغ ثبت نام برای هر رشته ۵۰۰۰ تومان تعیین شده است
۳- جوایز ارزشمندی به صورت سراسری بین قبول شدگان در نظر گرفته شده است که طبق دستور العمل اهداء خواهد شد .
۴- علاوه بر جوایز سراسری ۴۰ جایزه ۵۰ هزار تومانی از طریق موسسه منهاح بین قبول شدگانی که از طریق این موسسه ثبت نام کنند قرعه کشی خواهد شد . جوایز کسانی که در کلاسهای موسسه شرکت دارند و قبول شوند علاوه بر ۴۰ جایزه بدون قرعه کشی اهداء خواهد شد .
۵- داوطلبان محترم می توانند با ارسال مشخصات خود شامل : نام و نام خانوادگی ، کدملی ، شماره همراه فعال ترجیحا به نام خود ، تاریخ تولد به روز ماه و سال ، شغل و تحصیلات + تصویر یک قطعه عکس پرسنلی ۳*۴ یا ۴*۶ و تعیین رشته یا رشته های مورد درخواست و تصویر فیش واریزی به ازاء هر رشته ۵۰۰۰ تومان را از طریق پیام رسانهای وات ساپ ، تلگرام ، ایتا ، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۳۳۵۵۰۰۹۷ ارسال نمایند . *کسانی که سال قبل شرکت داشته اند نیاز به ارسال عکس نمی باشد .
۶- همچنین داوطلبان محترم بویژه قرآن آموزان موسسه می توانند با مراجعه به مربیان موسسه خانمها مرضیه آریامنش ، راضیه آریامنش ، سمانه عباس نژاد ثبت نام کنند .
۷- کسانی که می خواهند به صورت غیر حضوری اما توسط موسسه منهاج ثبت نام کنند برای پرداخت هزینه ثبت نام با شماره ۰۹۱۳۳۵۵۰۰۹۷ تماس بگیرند
۸- داوطلبان محترم می توانند به صورت مستقیم در سامانه ثبت نام که در دستورالعمل قید شده است اقدام نمایند : فقط داوطلبان آزاد مشمول قرعه کشی موسسه و خدمات دیگر موسسه ( تامین منابع آزمون – فراهم کردن امکانات اینترنتی آزمون ، چاپ گواهینامه و ….) نخواهند شد .
**** با توجه به برگزاری آزمون به صورت اینتر نتی همشهریان محترم و هم میهنان گرامی در هر جای کشور که سکونت دارند می توانند از طریق موسسه منهاج ثبت نام کنند .

شماره تماس : ۰۹۱۳۳۵۵۰۰۹۷
در پناه قرآن و عترت باشید انشا ءالله
موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن