سلام علیکم محضر برادر عزیزمان جناب حسین آقا علی پور: چنانکه مستحضر

سلام علیکم
محضر برادر عزیزمان جناب حسین آقا علی پور:

چنانکه مستحضر هستید؛ بر اساس اخبار منتشره و بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، نماینده محترم از ۱۸ روزی که ذکر کردید ۱۴ روز در قرنطینه و مشغول درمان بوده اند و احوال بیمار کرونایی نیز بر هیچکس پوشیده نیست. پس به نظر می رسد اینکه با تاخیر نماینده در اجابتِ یک موضوع خاص، همگان را شاهد بگیریم که ایشان عملگرا نیست، قضاوت صحیحی نیست بلکه زود هنگام است.
اینکه ایشان قبل از انتخاب، برای به دست آوردن رای به کوچکترین روستاهاهم رفته باشد، صحیح نیست. به عنوان شاهدان عینی عرض می کنیم: در این دوره از تبلیغات، طبق یک برنامه، مردم در روستاهای بزرگتر و یا مراکز دهستان ها، طی یک نیمروز در مسجد یا هیات محل، اجتماع کرده و هر کدام از کاندیداهای محترم بر اساس زمان بندی به ایراد سخن می پرداختند. در عین حال بر اساس گزارش های مندرج در همین کانال، جناب نصیرایی پس از انتخاب، به کوچکترین روستاها سفر کرده و از نزدیک در جریان امور قرار می گیرند.
اینکه شما از تاخیر در پاسخگویی با عبارت “دهن کجی ” یاد می کنید،عبارت مناسبی نیست. با عنایت به اینکه رهبری معظم، این مجلس را انقلابی نامیدند، واکنش ها، پاسخ ها، مصاحبه ها و حتی توئیت های اکانت شخصی هرکدام از نمایندگان به صورت ذره بینی رَصَد می شود. بدیهی است انتشار بعضی پاسخ ها از سوی نمایندگان در فضای مجازی که یک محیط عمومی است، تنش هایی را ایجاد و موضع گیری های منطقه ای و قومیتی را تشدید می کند و این می تواند مانع تحقق اهداف مورد نظر باشد.ممکن است یک‌ نماینده انقلابی، مومن و وفادار به آرمان های امام و شهداء، که جدیت، پشتکار و همت خود در تحقق برخی مطالبات را به اثبات رسانده، در یک مورد خاص، طعم تلخ طعنه هایی همچون اهمال و سستی در پاسخگویی را به جان بخرد اما برای تحقق یک هدف متعالی از اظهار یک پاسخ شتابزده و تنش زا خویشتن داری کند تا نهایتا در آینده ای نه چندان دور میوه شیرین صبر را به ارمغان آورد.
یادآوری می شود:عدم دستیابی به بعضی مطالبات ما به:
وضعیت دولت، که حتی از جانب رهبری هم اخطار در اِهمال دریافت کرده است بر می گردد.
یا به ظرفیت های خودمان از قبیل جمعیت و … بر می گردد.
یا به نگاه مدیران شهرستانی به بخش های تابعه بر می گردد.
یا به کم کاری در دوره های قبل بر می گردد.
و یا اینکه مستلزم وضع قوانین جدید است.
و یا…
بنا بر این مطالباتی همچون ارتقاء، باید با صبوری و هوشمندی تعقیب شود.
اما در اینکه بخش دستگردان را فارغ از جناح گرایی می دانید، با تاکید بر اینکه تحزُّب در هر دو جناح چپ و راست، را مذموم می دانیم، یادآوری می شویم، بر اساس شواهد، التهابات جناح گرایی در این بخش به اندازه التهابات پایتخت است. چو اینکه همین الان مدیری داریم که تخلفات وی محرز است ولی چون همسو با جریان حاکم هست، فعلا ابقا شده است. .
ضمن آنکه حفظ داشته های موجود نیز تکلیف مهمی بر دوش مسئولان شهر و بخش است. چنانکه برای ارتقاء به تعدُّد ادارات مستقل و مستقر نیاز داریم‌؛ ما اداره امور عشایر را باختیم و کسی مطالبه جدی نکرد. اداره راه را باختیم و کسی مطالبه جدی نکرد. در این شرایط و در این مدت معدود و با این ظرفیت های محدود و با این دولت مفقود، گام برداشتن در مسیر ارتقاء، کار آسانی نیست.
چنانچه اشاره کردید “… راه زیادی تا اتمام مهلت طلایی… ” این یعنی اینکه ایشان در آغاز راه است.بدیهی است مطالبه آنچه چندین نماینده و مدیر و مسئول در چهل سال از پس آن بر نیامده اند، از کسی که قریب ۷ ماه متولی امور شده کار چندان مناسبی نیست.
با تمکین و تاکید به اینکه مطالبه حق من و شما و پاسخگویی تکلیف وکیل ملت است، خاطر نشان می کنیم؛ برای مطالبه اصولی نیاز به شناخت مسیر قانونی مطالبات داریم. موضوع ارتقاء، پس از مطالبه مردم، بایدتوسط مسئولین دولتی و شوراهای محترم شهر و بخش به فرمانداری، استانداری و نهایتا وزارت کشور و تقسیمات کشوری ارجاع و دولت لایحه تقسیمات را تنظیم و سپس نماینده محترم، می بایست درمقام دفاع از لایحه تقسیمات جدید برآید.
بر این اساس،مراجعه ما به عزیزان شورای شهر و بخش، حاکی از این است که حجم زیادی از مکاتبات و مطالبات در موضوع ارتقاء، انجام شده و اسناد این تلاش ها نیز موجود است. اما رسانه ای کردن این اسناد، در برخی موارد باعث کند شدن روند تحقق این اهداف خواهد بود.
در پایان، دغدغه مندی مسئولانه و تعهدآمیز شما جوان مومن و انقلابی را ارج نهاده، از خداوند متعال توفیقات روز افزون نسل آینده ساز ایران اسلامی را مسالت می کنیم.
با تقدیم احترام؛ دوستان انقلابی و خیرخواه و همراه
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن