تمهیدات مؤسسه منهاج عشق‌آباد برای آزمون‌های سراسری قرآن و عترت مؤسسه

تمهیدات مؤسسه منهاج عشق‌آباد برای آزمون‌های سراسری قرآن و عترت
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد خراسان جنوبی برای قرآن‌آموزانی که از هر کجای کشور تمایل به شرکت در آزمون‌های سراسری قرآن و عترت دارند، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا، آزمون‌های سراسری قرآن و عترت سال ۹۹ در تمامی رشته‌ها در هفته اول اسفند به‌صورت اینترنتی برگزار خواهد شد. داوطلبانی که می‌خواهند از طریق مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد خراسان جنوبی در این آزمون‌ها شرکت کنند، باید به نکاتی توجه کنند.

برابر دستورالعمل، هر فرد حداکثر می‌تواند در ۶ رشته شرکت کند. جوایزی به صورت سراسری برای قبول‌شدگان در نظر گرفته شده است، اما علاوه بر آن‌ها ۴۰ جایزه ۵۰ هزار تومانی از سوی مؤسسه منهاح بین قبول‌شدگانی که از طریق این مؤسسه ثبت نام کنند، قرعه‌کشی خواهد شد. جوایز کسانی که در کلاس‌های مؤسسه شرکت دارند و قبول می‌شوند، علاوه بر ۴۰ جایزه فوق، بدون قرعه‌کشی اهدا خواهد شد. با توجه به برگزاری آزمون به‌صورت اینترنتی علاقه‌مندان در هر جای کشور که سکونت داشته باشند، می‌توانند از طریق مؤسسه منهاج ثبت نام کنند.

داوطلبان می‌توانند با ارسال مشخصات خود از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام، ایتا، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۳۳۵۵۰۰۹۷ در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند. قرآن‌آموزان مؤسسه نیز می‌توانند با مراجعه به مربیان مؤسسه ثبت‌نام کنند. افرادی که تمایل دارند به صورت غیرحضوری، اما از سوی مؤسسه منهاج ثبت نام کنند، با شماره ۰۹۱۳۳۵۵۰۰۹۷ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج در استان خراسان جنوبی، شهرستان طبس، عشق‌آباد، خیابان ۲۲ بهمن ۷ واقع شده است.
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن