پیام⚘ تبریک ⚘شهردار عشق آباد به مناسبت هفته بسیج به

پیام⚘ تبریک ⚘شهردار عشق آباد به مناسبت هفته بسیج
به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق اباد،

مهندس ملکی شهردار عشق آباد بسیج را یکی از نهادهای تاثیر گذار و فراگیر شهر معرفی کرد و گفت: امروزه بسیج علاوه بر اینکه به عنوان یک الگوی تمام عیار اخلاق و روحیه ایثارگری معرفی شده است در حوزه های اجرایی هم نقش موثری ایفا می کند و همواره در تمامی امور فرهنگی، ورزشی و حتی خدماتی و عمرانی برای خدمت رسانی به مردم بدون هیچ ادعایی پیشگام است و این روحیه بسیجی همواره راهگشای بسیاری از مشکلات بوده است . در همین راستا طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان برکف و مردم بسیجی و ولایت مدار ایران و شهر عشق اباد تبریک عرض نمود..

متن این پیام بدین شرح است :

          بسم رب الشهداء و الصدیقین
مقام معظم رهبری :
” بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت وآمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است”
در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت،  همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باریتعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی مان حراست و پاسداری کنند.
بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

امروز پس از گذشت سالهای زیادی از فرمان تشکیل این نهاد مردمی، بدلیل شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به نیروی وحدت، ایثار، تقوا ، صفا و صمیمیت این نهاد مردمی در راه بسط امید به آینده  به منظور رشد و پیشرفت کشور و رهایی از این شرایط حساس و خطرناک احساس می شود.

اینجانب با عرض تشکر و سپاس از همراهی و همکاری ویژه بسیجیان با شهرداری بخاطر اقدامات مقابله با کرونا و پاکسازی شهر ضمن تبریک آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان،مخصوصا بسیجیان شهر عشق آباد پایداری در راه حفظ ارزش ها  که حاصل رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندم.

محمود ملکی
شهردار عشق آباد
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن