✳️ پیام تسلیت نماینده نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان

✳️ پیام تسلیت نماینده نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت دانشمند هسته ای “دکتر محسن فخری زاده”
بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه است. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.
ترور این دانشمند بزرگ نقشه دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد که خونخواران صهیونیست و جنگ‌طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
جوانان دانشمندی که درمسیر، فخری‌زاده‌ها، علیمحمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها در عرصه علم و دانش در حال فعالیت هستند، نخواهند گذاشت تا عَلم عِلم و دانش بر زمین بماند و به اذن الهی، این پرچم را بر قله افتخار نصب خواهند کرد.
اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری،‌ جامعه علمی کشور، همکاران، خانواده این شهید گرانقدر و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام، از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می‌کنم.
«حسین خسروی»

خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی
@iribnews_skh
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن