‍ #نماینده_در_بخش_دستگردان #دیدار_امام‌جمعه_عشق‌آباد #ارتقاء_بخش_دستگردان ⭕️ لازمه توسعه شهرستان، توسعه بخش‌ها بعنوان دو بال

‍ #نماینده_در_بخش_دستگردان
#دیدار_امام‌جمعه_عشق‌آباد
#ارتقاء_بخش_دستگردان

⭕️ لازمه توسعه شهرستان، توسعه بخش‌ها بعنوان دو بال اصلی است/ به ارتقاء بخش دستگردان معتقدم و پیگیری می‌کنم/ انسجام و برنامه داشته باشیم در سطوح ملی کارمان پیش می‌رود/ مسئولان محلی مصوبات سفرهای نماینده را با جدیت پیگیری و موانع احتمالی را گزارش کنند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، صبح یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ وارد بخش دستگردان در شهرستان طبس شد و با حجت الاسلام مرتضی تیجانی امام‌جمعه عشق‌آباد دیدار و گفتگو کرد.

امام‌جمعه عشق‌آباد از نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بعنوان جوان مومن انقلابی مورد نظر رهبر مظم انقلاب نام برد و گفت: آنچه شما بعنوان نماینده مردم تاکنون انجام داده‌اید، آبروداری برای لباس پیغمبر (ص) بوده و مورد رضای مردم است و ان‌شاالله مورد رضای خداوند هم خواهد بود.

حجت الاسلام تیجانی به بیان برخی مشکلات بخش دستگردان از جمله آب آشامیدنی و فرسودگی شبکه آب پرداخت و از نماینده مردم خواست که به اتحاد مسئولان در منطقه در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار و سوق دادن جوانان به سمت شغل‌های ابا و اجدادی کمک کند.

وی به ایجاد اشتغال پایدار، تامین زمین در راستای تامین مسکن جوانان تاکید کرد و خواستار توسعه و تقویت راه‌های مواصلاتی بخش دستگردان شد.

وکیل مردم در خانه ملت تاکید کرد: اگر قرار است شهرستان طبس توسعه و تعالی پیدا کند باید بخش‌های دستگردان و دیهوک بعنوان بالاهای شهرستان باید رشد کند و تا این مساله اتفاق نیفتد به توسعه متوازن هم نخواهیم رسید و اینجاست که می‌طلبد جمعی از نخبگان به محوریت امامان‌جمعه و بخشداران به تنظیم برنامه‌ای مدون برای مهاجرت معکوس و توسعه عادلانه تلاش کنند و نماینده هم با جدیت در کنارشان خواهد بود که البته این موضوع باید در هر ۴ شهرستان اجرایی شود.

حجت الاسلام نصیرایی در این نشست به مسئولان توصیه کرد: در سفرهای شهرستانی طوری برنامه‌ریزی شود که نتایج سفرهای قبلی بررسی و میزان پیشرفت پیگیری‌ها و موانع احتمالی بررسی شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی اوقات برنامه‌ها و ظرفیت‌ها و برنامه‌ها به صورت ممتد پیگیری نمی‌شود و اگر تمرکزی روی یک موضوع قرار می‌گیرد، باید مسئولان محلی و شوراهای اسلامی با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری شود و نتیجه آن هم به مردم گزارش شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به جمعیت بخش دستگردان اشاره کرد و گفت: در خانه ملت موضوع جمعیت و خانواده در دست بررسی و برنامه مفصلی در دست تبیین است اما اصل موضوع جبران جمعیت در بخش‌های هر شهرستان، توجه دادن اقشار بازنشسته برای برگشت به روستاها و مرکز بخش می‌باشد تا حداقل شاخص جمعیت اصلاح گردد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر گذشته یکی از سرمایه‌گذاران بخش دستگردان اظهار داشت که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها می‌تواند برای هزار نفر اشتغال ایجاد کند اما تا این لحظه گزارشی از وضعیت آن موضوع به بنده ارائه نشده و توقع است که مسئولان محلی این دست موارد را پیگیری کنند و اگر مانعی بود، اعلام تا باهم در مرکز استان یا کشور به سرانجام برسانیم.

عضو شورای عالی گردشگری کشور افزود: برای ارتقاء بخش دستگردان برنامه دارم و پیگیر هستم و مذاکراتی هم داشته‌ام و با استاندار سابق گفتکو کردم و نظر ایشان هم مثبت بود و با روحیه‌ پرتلاش و برنامه‌محور و شایستگی که از آقای ملانوری می‌شناسم، به طور یقین در این مساله دید باز و توسعه محوری خواهند داشت.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: در وزارتخانه‌ها و در دیدار مسئولان ملی به این نتیجه رسیده‌ام که اگر ما در شهرستانهای خود به انسجام برسیم و برنامه داشته باشیم، آنها آمادگی دارند که کارهای خوبی انجام دهند و متاسفانه برخی عقب‌ماندگی‌ها همین مشغول شدن به داخل و موضوعات کوچک و حاشیه‌ای می‌باشد که این باید اصلاح شود و مسئولان محلی و اعضای شوراهای اسلامی در این مبحث، نقش جدی دارند.

در این جلسه آقای مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان، دکتر حیدری رئیس دفتر و تعدادی از مشاوران نماینده در طبس، مهندس شیردل بخشدار و جمعی از مسئولان بخش دستگردان حضور داشتند و به ارائه گزارشی از وضع موجود پرداختند.

۹۹/۰۹/۱۶

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن