‍ #نماینده_در_بخش_دستگردان #هودر_یک_اصالت_تاریخی_دارد #ظرفیت_داخلی_راه_نجات_کشور #اولویت_جاده_عشق‌آباد_پیرحاجات حجت‌ الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس،

‍ #نماینده_در_بخش_دستگردان
#هودر_یک_اصالت_تاریخی_دارد
#ظرفیت_داخلی_راه_نجات_کشور
#اولویت_جاده_عشق‌آباد_پیرحاجات

حجت‌ الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مجلس شورای شورای اسلامی؛ ظهر یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ در روستای هودر حضور پیدا کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: مردم فهیم ایران بعد از عمر ۴٠ ساله انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که غربی‌ها و آمریکائی‌ها غیر از دشمنی، کار دیگری برای ما انجام نمی‌دهند.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: مردم و نحبگان تجربه کرده‌اند که هرجایی روی پای خود ایستاده، خودکفا بوده‌ و به ظرفیت‌های داخلی تکیه کرده‌ایم، موفق شده و از بحران‌ها عبور کرده‌ایم.

وی از هودر بعنوان یک روستای تاریخی و بااصالت یاد کرد و شهادت اولین شهید سلامت شهرستان طبس، زنده‌یاد کاظم احمدی و درگذشت زنده‌یاد خلیل نوروزی که هر دو اهل این روستای بزرگ بوده‌اند را تسلیت گفت.

وی خاطرنشان کرد: احداث جاده عشق‌آباد به پیرحاجات را با جدیت پیگیری می‌کنم و به استانداران قبلی و فعلی خراسان جنوبی گفته‌ام که این موضوع و مطالبه ۴٠ ساله مردم بخش دستگردان بعنوان راه روستایی در اولویت است و در کنار ارتقاء بخش این مهم نیازمند تصمیم و اجرای جدی است.

تامین اینترنت، تکمیل و تجهیز مجتمع ورزشی، تکمیل پروژه کتابخانه از جمله درخواست‌های مردمی در بزرگترین روستای بخش دستگردان بود که با حضور مسئولین محلی و امام جمعه عشق‌آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۹۹/۰۹/۱۶

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن