#جوابیه امور آب و فاضلاب طبس با سلام پیرو بازدید نماینده

#جوابیه امور آب و فاضلاب طبس

با سلام پیرو بازدید نماینده محترم از بخش دستگردان به استحضار می رساند: فرسودگی شبکه های آب روستایی موضوعی نیست که از دید مردم عزیز و مسوولان شهرستان پنهان باشد.

بیش از ۳۰ درصد شبکه های روستایی و مخازن روستایی نیاز به اصلاح و بازسازی دارند که نیاز به اعتبارات مکفی و تخصیص مناسب اعتبارات ملی و استانی دارد.

در خصوص اتفاقات اشاره شده در گزارش فوق نیز به دلیل فرسودگی بیش از حد لوله، متاسفانه به هر تعداد تعمیرات بر روی شبکه انجام گیرد به دلیل فرسودگی زیاد از نقطه دیگری مشکل بروز پیدا می کند که برای اصلاح و تعویض لوله، کارشناس این اداره در معیت دهیار محترم روستا در هفته گذشته، بازدید و برآورد لازم انجام و قول انجام اصلاح شبکه در دو هفته آینده داده شده بود که انشالله در اولین فرصت اقدام خواهد شد.

ضمن اینکه موضوع ۸ ماهه بودن اتفاق نیز به دلیل اتفاقات متعدد و پی در پی آن عنوان شده و اینکه یک اتفاق ۸ ماه رفع نشده باشد موضوع صحیحی نیست و این موضوع در گزارش گیری از سامانه ۱۲۲ استان قابل ردیابی و صحت سنجی می باشد. ضمن اینکه سامانه ۱۲۲ استان پس از اعلام اتفاق به اکیپ تا مرحله نهایی رفع حادثه پیگیر موضوع می باشد.

ضمن اینکه از فعالیت های مثبت پس از ادغام شرکت های آب روستایی و شهری اتصال روستاهای اطراف شهر عشق آباد به شبکه شهر عشق اباد می باشد که از درخواست های مردم و مسوولان بخش بوده که موجب پایداری آب و رضایت بیشتر مشترکین گردیده که کاش این موضوع نیز در دیدار نماینده محترم به استحضار ایشان از طرف دهیار و شوراهای محترم‌می رسید و فقط به اتفاقات و فرسودگی شبکه ها بسنده نمی شد.

هم چنین به اطلاع مردم شریف بخش دستگردان می رساند در ۸ ماهه ادغام و پس از تحویل گیری آب روستایی فقط در بخش دستگردان بیش از ۷۰۰۰ متر اصلاح شبکه، بیش از ۵۰۰ مورد رفع اتفاق، بیش از ۷ مورد نصب و تعویض منصوبات چاه و پمپاژ صورت گرفته و ارتباط مناسب و رودررو با مردم توسط مدیر امور آب و فاضلاب و کارشناسان در سطح روستاها و تا دورترین روستاهای بخش، انجام گرفته که همه و همه برای کسب رضایت مردم که صاحبان اصلی کشور و نظام هستند اتفاق افتاده است.

لذا ضمن ‌تایید فرسودگی شبکه آب و ترکیدگی های مکرر در روستاها از مسوولین شهرستان در خصوص تخصیص اعتبارات مناسب به امور آب و فاضلاب شهرستان در جهت اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده دست کمک دراز نموده و از نماینده محترم هم خواستاریم موضوع اعتبارات مورد نیاز آب و فاضلاب را در مرکز و از آبفای کشور نیز پیگیری نمایند.

با تشکر
✍ روابط عمومی امور آب و فاضلاب طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن