هو الحی الذی لا یموت اندر آنجا که قضا حمله کند چاره

هو الحی الذی لا یموت

اندر آنجا که قضا حمله کند
چاره تسلیم و ادب تمکین است
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️

ایام زندگی در گذرند، می آیند و می روند؛ در این آمدن و شدن ها روزهایی هست سرشار از شادی و روزهایی مملو از غم و درد
این روزها برای ما همان ایام اندوهباری است که هیچ چیز آرام و قرار دل درمندمان نیست؛ جز عنایت پروردگار عالم و لطف دوستانی که گفتار محبت آمیز و کردار سرشار از مهربانی‌ آنان مرهمی بر این زخم عمیق بوده و هست.

بر خویش فرض می شماریم قدردانی از همه بزرگوارانی که به هر وسیله ای تلاش کردند این حسرت بی پایان را برای ما قابل تحمل سازند.
تشکر بی پایان داریم:
⚫️ از همه بستگان، دوستان، همکاران و نزدیکان که با حضور خویش در مراسم تشییع، در طول این روزها و در مراسم چهلمین روز ما را همراهی کردند.
⚫️ از تمامی عزیزانی که با پیام های سرشار از محبت و لطف با ما ابراز همدردی کردند و خواستند دست محبتی باشند بر سر ما در این روزهای محنت زا کمال تشکر را داریم.
⚫️ از همین طریق از همه بزرگوارانی که با قرائت فاتحه، تلاوت آیات کلام الله، اهدای صلوات و قرائت ادعیه مبارکه موجبات شادی روح بلند و ملکوتی تازه گذشته ما سرکار خانم سوسن رمضانی را فراهم نمودند بی نهایت سپاسگذاریم‌؛ ان شاء الله مقبول درگاه احدیت قرار گیرد و پایشان بر صراط نلرزد.

مراتب امتنان خویش را از تمامی دوستانی که از سراسر ایران عزیز به طرق گوناگون ابراز لطف نمودند اعلام می کنیم، بی تردید ما را شرمنده خلق نیکوی خویش ساختند و ما تا همیشه وامدار محبت آنان خواهیم بود… باشد که در روزگار شادی جبران الطافشان را نماییم؛ ان شاءالله.

به راستی نمی‌دانیم کدام عبارت بیانگر حجم لطف بیکران شماست:
دوستانی چون بلور، همراهانی آسمانی… به راستی در سرزمین خاطر ما یادتان همیشه سبز خواهد ماند.

همان گونه که در مراسم چهلمین روز هم از سروران بزرگوار درخواست شد، شایسته است همه همراهان رخت سیاه عزا از تن درآورده، محاسن را مرتب نموده و در برپایی مراسم شادی خویش درنگ نکنند که مرحومه مهربان ما همه را شاد و سلامت آرزو می کرد.

ارادتمند شما
خانواده خوش چشم ورمضانی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن