#امروز گزیده سخنان #رهبرانقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد

#امروز
گزیده سخنان #رهبرانقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی:
۱/ تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج آمریکا از منطقه» است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.

۲/ رهبرانقلاب: شهادت سردار سلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است. این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن و شهید هم قهرمان ملت ایران و هم قهرمان امت اسلامی شد. ایرانی‌ها به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده برمیخیزد، تلاش و مجاهدت میکند، خودسازی میکند، تبدیل میشود به چهره‌ی درخشان و قهرمان امت اسلامی.

۳/ رهبرانقلاب: اولاً به مسئولین کشور و ملت عزیزمان میخواهم توصیه بکنم سعی کنند قوی بشوند. تا قوی نشوید، دشمنها به شما طمع خواهند کرد/ ثانیاً برای مسیر رفع مشکلات مردم، به وعده‌ی این و آن اعتماد نکنید. دیدید که آمریکای ترامپ و آمریکای اوباما با شما چه کرد. این فقط مال ترامپ نیست، که حالا چون ترامپ رفت، مثلاً فرض کنید بگویند تمام شد، نه. آمریکای اوباما هم با شما بدی کرد.

۴/ رهبرانقلاب: اتّحاد ملّی را حفظ کنید. مسئولین کشور مراقب باشند که این اتحاد را زیاد کنند. سه قوه هم‌افزایی کنند. اختلافاتی ممکن است وجود داشته باشد، با مذاکره این اختلافات را حل کنید/ رفع تحریم دست دشمن است، خنثی‌کردن تحریم دست ماست. بیشتر دنبال این باشیم. واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البته چهار سال است تأخیر شده. عمده به خنثی‌کردن تحریم بیندیشید که دست شماست.

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی عشق آباد

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن