▪️رهبرانقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب

▪️رهبرانقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار:

۱/روز پرستار را که مزین و مشرف به نام حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها است به همه پرستاران عزیز تبریک عرض میکنم/ لازم میدانم به خانواده‌های گرامی و عزیزی که در این حوادث کرونا عزیزان خودشان را که پرستار بودند از دست دادند، تسلیت عرض بکنم/ امروز بحمدلله پرستاران در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر و شرافت‌مندترند و این لطف و نعمت خداست.

۲/ رهبرانقلاب: در این سال کرونایی پرستارهای ما در بیمارستانها فعالیتهایی را نشان دادند که حقیقتاً مایه اعجاب انسان میشود. پرستاران با این که جان خودشان در خطر بود در عین حال کار خودشان را انجام دادند و انصافاً کار بزرگی را در این مدت به ثبت رساندند. این مجاهدتی که در این مدت انجام گرفت، پرستارها را در چشم مردم عزیز کرد. در این قضیه کرونا مردم فهمیدند که پرستاری چه کار بزرگی است.

۳/ رهبرانقلاب: مسئولان درباره پرستاران تکالیفی دارند. شاید یکی از کارهای لازم الاجرا عبارت باشد از اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری. این قانون به سود پرستارهاست، لکن اجرا نشده، باید اجرا بشود/ از جمله کارهای خیلی خوب استخدام پرستار است. سه چهار سال پیش به مسئولین گفتم باید حدود سی هزار پرستار را استخدام کنید. مشکلاتی داشتند و نشد. اخیراً اقداماتی انجام گرفته، این را باید با جدیت دنبال کنند.

#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_بهشتی_عشق_آباد

عشق ابادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن