✅ روز گذشته شهرستان طبس میزبان مدیرکل بهزیستی استان بود. عرب

✅ روز گذشته شهرستان طبس میزبان مدیرکل بهزیستی استان بود.
عرب نژاد در اولین برنامه خود به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، بخشدار دستگردان، رحیمی معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان و عمادی نماینده انجمن خیرین مسکن ساز استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین شهرستان جهت بررسی وضعیت مسکن مددجویی شهر عشق آباد از پروژه های احداث شده در قالب مسکن مددجویی در سنوات گذشته بازدید و دستورات لازم را در جهت رفع مشکل راه دسترسی و استحکام بنای آنها را صادر نمود.
وی در ادامه به دیدار حجت الاسلام والمسلمین تیجانی امام جمعه عشق آباد رفت. مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن اشاره به نقش مهم روحانیون در حوزه شکل دهی به فرهنگ عمومی و همچنین با بیان خدمات غیرحضوری و سامانه محورسازمان بهزیستی همچون ۱۴۸۰، خط ملی اعتیاد، سامانه ۱۲۳ ، همکاری همه جانبه جامعه روحانیت بخش در راستای اطلاع رسانی نحوه استفاده از این سامانه های را خواستار شد.
شرکت ترش و شیرین جلگه میزبان مدیرکل بهزیستی استان و همراهان در سومین برنامه سفر خود به عشق آباد بود. این شرکت فعال در زمینه تولید مواد غذایی ارگانیک با همت گروه همیار زنان خانوار شهر عشق آباد راه اندازی گردیده است.عرب نژاد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی خود در خصوص راه اندازی این شرکت در راستای بازتوانی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار عضو گروه قول مساعدت ۵۰میلیون ریالی به این شرکت را داد.
عرب نژاد در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان طبس در قالب گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان، نماینده انجمن خیرین مسکن ساز استان، رئیس بهزیستی شهرستان و جمعی از کارشناسان شهرستان و بخش در حوزه بهزیستی به منطقه عشایری چاه مسافر رفت.
مدیرکل بهزیستی استان در بازدید از روستای هوک در ۷۰ کیلومتری عشق آباد با حضور در منزل مددجوی تحت پوشش در جریان مشکلات وی در زمینه مسکن قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع مشکل وی را صادر نمود. دیدار با فرزند ترخیص شده از خانه فرزندان حافظ که در حال حاضر در این روستا ساکن است و بررسی مشکلات وی از دیگر برنامه های این بازدید بود
روستای چاه مسافر با فاصله ۷۷ کیلومتری ازعشق آباد دومین مقصد گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بود. عرب نژاد در روستای چاه مسافر ضمن بازدید از مسکن در حال احداث مددجویان دستور همکاری حداکثری در جهت حل مشکل پروانه ساختمانی و پرداخت بلاعوض های مربوطه برای مددجویان این روستا را صادر نمود.
مدیرکل بهزیستی استان و همراهان در ادامه سفر خود به شهرستان طبس عصر روز گذشته با حضور در محل احداث پروژه مسکن دومعلولی شهری طبس از روند اجرایی این پروژه بازدید و چالشهای مطرح شده توسط پیمانکار پروژه را مورد بررسی قرار داده و دستور رفع چالشهای موجود را با همکاری انجمن خیرین مسکن ساز استان صادر کرد.
دیدار با امام جمعه شهرستان طبس برنامه دیگر عرب نژاد در سفر به شهرستان طبس بود. وی در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای امام جمعه شهرستان از جامعه هدف بهزیستی به نقش محوری ائمه جمعه در جامعه اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر در زمینه فرهنگ سازی در جامعه در حوزه بهزیستی در سطح شهرستان شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس نیز از بهزیستی بعنوان نهادی تخصصی یاد کرده و تمرکز سازمان بهزیستی بر فرهنگ سازی و افزایش فعالیتهای آموزشی و پیشگیرانه را سیاستی بجا و قابل تحسین برشمرد.
دیدار با خانواده معزز شهید فولادی مقدم، تنها شهید سازمان بهزیستی در استان خراسان جنوبی
دیگر برنامه مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان طبس بود. شایان ذکر است این دیدار به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت این شهید والامقام برگزارشد با حضور امام جمعه شهرستان طبس، معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان،ریاست بهزیستی شهرستان و فرماندهی بسیج ادارات شهرستان همراه بود.
شهید غلامرضا فولادی مقدم کارمند اداره بهزیستی شهرستان طبس، در یکم دی ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه گیلانغرب به فیض شهادت نائل آمد.
دیدار با فرزندان خانه حافظ و نرگس و بررسی وضعیت تحصیلی و رفاهی آنان آخرین برنامه عرب نژاد در شهر طبس بود.
وی در ادامه به شهر دیهوک رفته و با مهندس شجاعی بخشدار دیهوک دیدار و گفتگو کرد. هم افزایی دستگاههای متولی در مداخله به موقع و تخصصی در آسیبهای اجتماعی، توسعه خدمات مراکز مشاوره در سطح بخش دیهوک و پیگیری روند احداث مسکن مددجویی و محرومین در منطقعه از مهمترین محورهای این دیدار بود.
عرب نژاد در آخرین برنامه خود به دیدار حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه شهر دیهوک رفت.وی در این دیدار با بیان اهمیت فعالیتهای پیشگیرانه در حوزه آسیبهای اجتماعی،آمادگی سازمان بهزیستی در جهت ارائه هرگونه خدمات در این حوزه در سطح بخش دیهوک را اعلام کرد.
(روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس)
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن