‍ پوشش همراه اول درشهرستان طبس گسترش یافت در راستای اجرای

‍ پوشش همراه اول درشهرستان طبس گسترش یافت
در راستای اجرای فاز ۸ توسعه همراه اول در استان خراسان جنوبی، سایت همراه اول در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس با تکنولوژی ۴G راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، مدیر مخابرات منطقه از راه اندازی سایت همراه اول و ارتقای پوشش ارتباطات تکنولوژی سایت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس خبر داد و گفت: پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مردم دنیا را هر روز بیشتر از قبل به اینترنت نیازمند می‌کند و اینترنت، کاربردی ترین ابزار در زمان حال می باشد که از گذشته تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است.
آذری نصرآباد ادامه داد : با تلاش های شبانه روزی پرسنل مخابرات شهرستان طبس به‌ منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه و در راستای توسعه متوازن زیر ساخت های ارتباطی در سطح استان و ارتقاء کیفیت سرویسهای مخابراتی و ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به مشترکین ، تکنولوژی (۲G ، ۳G و۴G) همراه اول در سایت مذکور نصب و به بهره برداری رسید.
آذری گفت: با راه اندازی سایت فوق کیفیت پوشش تلفن همراه اول و اینترنت نسل سه و چهار در این شهرستان افزایش یافت .
وی در پایان گفت : تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ها در مکان‌های تعیین شده می باشد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن