علی امینی نسب گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دلها

علی امینی نسب گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دلها شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای طرح شهید سلیمانی تعداد ۷ کپسول اکسیژن و ۱۳ آبگرمکن و۱۰ بخاری و ۳۰۰ بسته غذایی از محل نیات موقوفات و کمک‌های خیرین و مشارکت مرکز نیکوکاری ائمه بقیع تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت :تعداد ۷ کپسول به ارزش ۱۷ میلیون تومان از محل نیت موقوفه امیرحسنخانی خریداری و جهت کمک به بیماران کرونایی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس اهدا خواهد شد.
علی امینی نسب افزود :تعداد۱۳ آبگرمکن به ارزش ۲۶میلیون تومان از محل موقوفات خریداری و در بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد. همچنین وی افزود تعداد ۱۰ عدد بخاری به ارزش ۹ میلیون تومان توسط خیرین تهیه و به بقعه امامزاده علی (ع) بخش دیهوک شهرستان طبس اهدا شده است.

رئیس اداره اوقاف گفت: با مشارکت مرکز نیکوکاری ائمه بقیع شهرستان تعداد ۳۰۰ بسته غذایی وتعداد ۱۵۰۰ عدد ماسک به ارزش ۷۸ میلیون تومان از محل نیات موقوفات و کمک‌های خیرین خریداری و دربین نیازمندان توزیع خواهد شد که جمع کل مبالغ مساعدت شده مبلغ ۱۳۰میلیون تومان می باشد.

امینی نسب عنوان کرد: یکی از مسئولیت های اوقاف، حمایت از محرومین است که مردم، با وقف بخشی از اموال خود، از محرومین جامعه حمایت کرده و همچنین به اجرای برخی مناسبت های آئینی اختصاص می دهند و اجرای کمک های مومنانه می تواند نگاه مثبت مردم را به سوی اوقاف جلب کند.

او افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، این مواسات و همدلی و کمک های مردمی ادامه دارد چرا که توصیه دین ما این است که دست گیری از ضعفا یک امر مومنانه است و این توصیه به صورت عملی در زندگی امامان و الگوهای دینی ما به ویژه در زندگی امیرالمومنین(ع) و فرزند ایشان امام حسن مجتبی(ع) مظهر مواسات و کمک های خیر بودند، نمایان است.

امینی نسب در پایان از امام جمعه محترم وکلیه مسئولین شهرستان و خیرین و واقفین که در این رزمایش ما را همکاری و همراهی نمودند بویژه مدیر و هیئت امنای مسجد و مرکز نیکوکاری ائمه بقیع شهرستان تشکر وقدردانی نمود.
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن