یاد وخاطره سردار دلها در شرکت مخابرات ایران و مناطق

یاد وخاطره سردار دلها در شرکت مخابرات ایران و مناطق زنده شد
همگام باشرکت مخابرات ایران و دیگر مناطق مخابراتی و همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار ” حاج قاسم سلیمانی ” یکشنبه ۱۴ دیماه ۹۹ با حضور سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، معاونین و دیگر مدیران مناطق مخابراتی مراسم یاد بود از طریق ویدیوکنفرانس برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، مدیران این منطقه نیز با حضور در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و فضای مجازی زائر مرقد پاک شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.
در ادامه این مراسم شکوهمند مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به ویژگی ها ،دلاورمردی ها و به شخصیت والای این شهید سرافراز اشاره کرد.
سلطانی طی سخنانی با تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، این سردار وفادار اسلام را، اسطوره ولایتمداری، اطاعت از رهبری و از خود گذشتگی خواند گفت: این مرد بزرگ به واقع نمونه یک عمار، ابوذر، سلمان، مقداد و تجلی گر مالک اشتر در زمان مابود. چراکه هرجا که نیاز شد سردار شهید سلیمانی حضور داشت و تمام وجودش اطاعت محض از ولی فقیه بود و خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانست.
ایشان در ادامه، شهادت سردار دلها را موجب بیداری مردم دانست و گفت: بعد از شهادت حاج قاسم، مسئولیت همه ما بیشتر شده است و باید طوری عمل کنیم که خون این شهید بزرگ پایمال نشود.
شهید سلیمانی همیشه در خط اول و به واقع مرد میدان بود و چیزی جز عزت و سربلندی این مردم و حفظ نظام اسلامی نمی‌خواست و بر ماست که با عمل به تکالیف دینی و ملی خود و اطاعت عملی از ولی فقیه پرچمی که او برافراشت را همچنان در اوج نگاه داریم.
این جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و قرائت فاتحه برای شادی روح امام (ره) و شهدا وروح بلند شهید سلیمانی به پایان رسید.

روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن