#نماینده_در_طبس اختلافات موجب توقف توسعه طبس/ دعواهای سیاسی را بین

#نماینده_در_طبس
اختلافات موجب توقف توسعه طبس/ دعواهای سیاسی را بین مردم نکشید/ تفکر لیبرال ام‌المصائب کشور/ مردم آگاه اجازه تفرقه را نمی‌دهند.

نشست صمیمی حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با ائمه جمعه و روحانیت شهرستان طبس؛ شامگاه یکشنبه ۱۴ دیماه ۹۹ به میزبانی نهاد امامت جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام نصیرایی در این جمع از امام جمعه طبس بعنوان چهره‌ای فراجناحی و مردمی یاد کرد و گفت: صمیمیت ایجاد شده در شهرستان مرهون تدبیر حجت الاسلام و المسلمین محمدی است که باید قدرشناس آن باشیم و به نمایندگی از مردم از این چهره انقلابی و محبوب قدردانی می کنم.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به موضوع دستگیری افرادی با موضوع اقتصادی و مشکلات روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با اوضاع معیشتی مردم و مشکلاتی که در اجتماع وجود دارد؛ لازم است هرچه سریعتر تدبیر شود تا نگرانی‌های جامعه به حداقل برسد و باید درباره آینده اشخاص دستگیر شده شفاف‌سازی شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم و البته طمع برخی افراد در جامعه باعث ایجاد این مشکل گردید که انتظار است دستگاه‌های مرتبط هرچه سریعتر موضوع را ساماندهی کنند.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: برخی از مشکلات موجود کشور ریشه خارجی ندارد و به مدیرانی برمی‌گردد که اعتقاد تکیه به توانمندی‌های داخلی و اعتماد به جوانان اندیشمند و عالم ایرانی ندارند و باید پرسید چرا وقتی می‌توانیم موشک بسازیم، نمی‌شود برخی مشکلات جزیی را برطرف کرد که به همان جمله تاریخی امام خمینی (ره) برمی‌گردد که شاه را بیرون کردیم اما بازماندگان تفکر لیبرالی هنوز برای کشور و مردم خطر دارند.

وی از مشکلات موجود در بودجه کشور و مخالفت خود با آن اشاره کرد و گفت: سیاسی‌ترین و انتخاباتی‌ترین بودجه کشور برای سال ۱۴٠٠ تنظیم شد که آینده خطرناکی برای کشور در پیش دارد به حدی که به دلیل عدم وجود پشتوانه مالی ۱۲٠ هزار میلیارد تومان طراز منفی دارد و مجلس، وقت زیادی باحضور اقتصاددان‌ها برگزار کرد تا این بودجه اصلاح شود.

عضو شورای عالی گردشگری کشور افزود: برخی از تصمیم‌گیرندگان کشور خواب نیستند، بلکه خود را بخواب زده‌اند و اگر قرار است بعد از ۴٠ سال مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها را حل کنیم، نباید از یک سوراخ دوباره گزیده شویم و لازم است که تفکرات لیبرالی و غرب‌زده را کنار بزنیم و البته بپذیریم که همه در یک کشتی سواریم و در عین حال احترام به انتخاب مردم، به سمت وحدت و همگرایی برویم و نگاه خود را از بیرون برداریم و به منابع و داشته‌های داخلی تکیه کنیم.

وی تفکر لیبرال را ام‌المصائب کشور برشمرد و تصریح کرد: برای یک آدم عاقل زشت است که هنوز هم فکر کند ترامپ با دیگر رییس جمهور امریکا فرق دارد و یا اسرائیل و دول اروپایی را دوست ایران بداند و فقط باید دست به دست هم دهیم و اجازه ندهیم از بیرون کشور برای ما در ایران تصمیم بگیرند؛ چون اگر اینها بر تفکر کشور حاکم شوند به اصلاح‌طلب و اصولگرا و فلان و فلان رحم نخواهند کرد و در این شرایط پسندیده نیست به اختلاف دامن زدن و پنجه انداختن به وحدت اجتماع جایز نیست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به وظیفه سنگین روحانیت در ایجاد وحدت اشاره و گفت: در راس دسته‌بندی‌های اجتماعی برخی آقایان عمامه‌بسر هستند و واقعا اگر روحانیت در جمع خود دعوایی دارند، نباید این اختلاف به مردم کشیده شود و اگر چنین عمل و رفتار کردیم، مردم هم همیشه با روحانیت همراهی می‌کنند.

وی به دارائی‌های غنی خدادادی در شهرستان طبس اشاره کرد و گفت: با اینهمه داشته‌های ارزشمند نباید شاهد عقب‌افتادگی در این شهر باشیم و اگر اکنون مشکلاتی وجود دارد به اختلافات سیاسی و دسته‌بندی اجتماعی برمی‌گردد که این مساله شرعا اشکال دارد و این چنددسته‌ بودن موجب انتصاب برخی مدیران ضعیف شده و اینجاست که نقش همدلی و همصدایی و صمیمت بیشتر دیده می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی از مطالبه قوی مردم برای راه‌اندازی بیمارستان قدیم اشاره کرد و گفت: به والله اندازه‌ای که مردم در شهر طبس بخاطر اختلافات سیاسی چوب می‌خورند در کمتر جایی دیده می‌شود و سر منافع مردم که همه طیف‌های سیاسی از آن بهره می‌برند، اجازه ندهیم کسانی موجب تفرقه شده و از توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیازهای شهرستان جلوگیری کنند و البته اگر در این شرایط منبری‌ها و مسئولان و فضای مجازی و مردم یکصدا باشند؛ نباید ثروت ما در معادن برود و وضع کنونی صورت بگیرد که البته متاسفانه برخی مسئولان را باید به زور از میزهای‌شان جدا کرد و بین مردم کشاند که اینها موجب تاسف است و امیدواریم اصلاح شود، زیرا وقت نماینده مردم و لزوم پیگیری‌ها در کشور باید صرف جبران ضعف‌های آقایان مسئول در شهر و روستا و جامعه شود.

✍ حقانی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن