دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با فرماندهی نیروی انتظامی

دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با فرماندهی نیروی انتظامی استان

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه مدیر شبکه و رئیس اداره حراست با سردار فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی مدیر مخابرات منطقه در این دیدار ضمن خداقوت به فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: کاهش آسیب‌ های جامعه و برقراری امنیت در کشور، مرهون تلاش های خالصانه و همکاری های مسئولانه مجموعه نیروی انتظامی می باشد .
آذری نصرآباد ازحافظان امنیت عمومی به عنوان طلایه داران جبهه ی عدالت یاد نمود و نیروی انتظامی را از بازوان قوی انقلاب در حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی عنوان کرد.
مدیر مخابرات منطقه همکاری و مساعدت نیروی انتظامی استان را در کمک به روند توسعه پروژه های مخابراتی و برداشتن موانع شایسته قدردانی دانست .
آذری بیان کرد: در شرایط کنونی امنیت زیرساختهای ارتباطی در راستای حفظ و برقراری ارتباطی پایدار و فراگیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مخابرات منطقه به این منظور نیاز به مشارکت و همکاری تنگاتنگ نیروی انتظامی دارد.
وی افزود: امیدواریم با تعاملات بیشتر بتوانیم خدمت رسانی در منطقه را به نحو احسن انجام و خدمات وسرویسهای مخابراتی مناسبی به مردم ارائه دهیم.
سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدارحفاظت از تجهیزات مخابراتی را جرئی از امنیت استان دانست و گفت: در مجموعه انتظامی خراسان جنوبی، برای حفظ و حراست از زیرساخت های حیاتی جامعه از جمله مخابرات عزم جدی وجود دارد و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و خواستار همکاری همه بخشها و دستگاهها در موموضوع برقراری نظم و امنیت جامعه شد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن