✅دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. ✅طلیعه

✅دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.

✅طلیعه فجر بار دیگر از راه رسید و انقلاب اسلامی بهار شکوهمندی دیگر را در حالی تجربه می کند که کشور اسلامیمان در طول بیش از چهار دهه گذشته، توانسته توانمندی های خود را در استقلال و خودکفایی بر پایه دانش و توان فرزندان این مرز و بوم، در تمامی عرصه ها به اثبات رساند.

جوانان غیور میهنمان که سال ها پیش یکصدا و در صفوف به هم پیوسته به رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و انقلابی شگرف و تاریخی را رقم زدند، در این سال ها توانستند در پاسداری از خون شهدای میهن، آرمان های انقلاب را در جای جای وطن، محقق سازند و ثمره این تلاش و همدلی، سربلندی پرچم سه رنگ پرافتخار ما بر فراز قله های توسعه و آبادانیست.

روزهای بحرانی که طی یک سال گذشته رقم خورد نیز با همه مصائب تلخی که به همراه داشت، بار دیگر توانمندی های فرزندان وطن را در خودکفایی، استقلال و همراهی در اهداف ملی به تصویر کشید که بر خود لازم می دانیم در این روزهای مبارک، بار دیگر همت متعالی، مسوولانه و ایثارگرانه فرزندان خانواده بزرگ نظام سلامت کشور را از صمیم قلب ارج نهاده و قدردان همراهی شما عزیزان باشیم.

از تمامی اعضای مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس نیز می خواهیم همچون همیشه، در مسیر تحقق رسالت های سلامت، نهایت توان خود را به کار بسته و در ارتقای جایگاه سلامت به عنوان یکی از مجموعه های که همواره توانسته در توسعه امر سلامت در کشور به نحو سازنده ای سهیم باشد، نقش آفرینی کنند.

گرامی می داریم یاد و خاطره تمامی شهدای پرافتخار این انقلاب، خصوصا شهیدان رجائی و باهنر را که یکایک ما مدیون غیرت و شرافت آنانیم و به ویژه شهدای ارزنده مدافع سلامت که سرمشقی ارزشمند برای ما به یادگار نهادند و دفتر تاریخ میهن، از یاد و نامشان زرین است.

از پروردگار منان می خواهیم تمامی فرزندان شریف این آب و خاک را در سایه سار رحمت و مهربانی خود محظوظ گردانیده و به مدد همت مسوولان این نظام و همراهی و همدلی مردم عزیز ایران اسلامی، شاهد دستیابی به افق های روشن توسعه و سربلندی ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها باشیم

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن