‍ #دیدار_نصیرایی_و_حاجی‌میرزایی #پیگیری_برای_آموزش‌وپرورش #نخبه‌پروری_جنوب_خراسان ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی با آقای محسن حاجی

‍ #دیدار_نصیرایی_و_حاجی‌میرزایی
#پیگیری_برای_آموزش‌وپرورش
#نخبه‌پروری_جنوب_خراسان

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی با آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتکو کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار به پتانسیل‌های منطقه غرب استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با اینکه در ۴۲ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی اقداماتی در راستای تحقق اهداف آموزشی انجام شده اما هنوز با ایده‌ال‌های نظام آموزش اسلامی فاصله داریم و در حوزه پرورشی نیاز به کار بسیار بیشتری است که البته آموزش و پرورش بعنوان زیرساخت فرهنگ کشور؛ باید نقشه راه مناسبی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آموزش و پرورش یک سیستم انسان‌ساز است و بعنوان زیرساخت فکری و عقیدتی و اجتماعی نباید بستر نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌ای شود و متاسفانه این سیستم بطور کشوری دچار زخم کهنه برخوردهای سیاسی است که باید این معضل اصلاح گردد.

حجت الاسلام نصیرایی از آیت‌الله واعظ طبسی؛ آیت‌الله فردوسی‌پور؛ آیت الله خالصی و دکتر بدیع‌الزمان فروزانفر و پرفسور صدقی بعنوان نماد شایسته علمی، فرهنگی منطقه و تاییدی بر نخبه‌پروری جنوب استان خراسان بزرگ یاد کرد و افزود: اگر امروز کشور ما جشن چهل و دوسالگی را تجربه می‌کند مرهون سرمایه‌های انسانی دلسوز و شهدای والامقامی است که برآمده از اعتقادات و باورهای دینی مردم، جان و حیات خویش را وقف تعالی ایران و تعلیم و تعلم اسلام ناب محمدی کرده اند و به همین جهت نباید کسانی که اصل دین اسلام و انقلاب اسلامی را قبول ندارند در سطوح مختلف مدیران، مربیان و کارشناسان آموزش و پرورش قرار بگیرند.

عضو شورای عالی گردشگری کشور گفت: شاخص اصلی میزان موفقیت و رفتارشناسی افراد موثر در آموزش و پرورش، تطبیق اعمال و افکار و گفتار و رفتار با اصل ولایت فقیه و راه ترسیم شده از سوی ولی است.

نماینده مردم ۴ شهرستان استان خراسان جنوبی به کمبودها و مطالبات حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با کمبود معلم مواجه هستیم که افزیش سهمیه جذب در دانشگاه فرهنگیان می‌تواند به این مطالبه جامه عمل بپوشاند.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: دوری از مرکز استان و البته پایتخت کشور موجب کم لطفی‌هایی به منطقه شده و نیازهایی را به صورت جدی ایجاد کرده است که در نامه‌های جداگانه به اطلاع وزارت آموزش و پرورش رسیده و پیگیر مطالبات مردمی بویژه تحقق درخواست‌های جامعه بزرگ فرهنگی هستیم.

آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از نگاه کمیسیون فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برای برخی درخواست و مکاتبات نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان دستوراتی صادر کرد.

۹۹/۱۱/۱۴

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن