‍ ‍ ♦️ جریان گام دوم انقلاب اسلامی اعلام موجودیت

‍ ‍ ♦️ جریان گام دوم انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد.

در آستانه دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب، ۳۹ تن از چهره های سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور در قالب جریان گام دوم انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کردند.

نام #حجت_الاسلام_نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان نیز در میان این ۳۹ شخصیت وجود دارد.

در بیانیه اعلام موجودیت این جریان آمده است:
جوانان مومن و انقلابی که فکر و عقیده واحد دارند، در پی هدف واحدند و برای یک مقصود در حال تلاشند، باید بیش از پیش در مقام همبستگی، هماهنگی و هم افزایی برآیند و به همان اندازه که اصول انقلاب اسلامی را قبول دارند با یکدیگر مرتبط و متصل شوند.

بیانیه‌گام دوم و فرمان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه جوانان شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت دهند، و پیرو آن مطالبه از جوانان برای زمینه‌سازی تشکیل دولت جوان حزب‌الهی، نظریه‌ای برای گذار از وضعیت آتش‌به‌اختیار به تشکیل یک دستگاه مرکزی و مدیریتی ولایی است. چرا که آتش به اختیار می‌توان پراکنده جنگید و مقاومت کرد، اما پیروز نمی‌توان شد. «دولت جوان حزب الهی» عزیمت جوانان مومن و انقلابی آتش‌به‌اختیار برای سازمان‌یافتن در قالب دولت و در یک کلمه «دولت‌سازی اسلامی» است.
نقطه مقابل جوانان انقلابی، پیشکسوتان رنج‌دیده و زحمت‌کشیده انقلاب نیستند. چه، جریان گام دوم وارث و امانت‌دار و ادامه دهنده راهی است که آنان آغاز کرده و تا بدینجا پیموده‌اند و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور به یادگار گذاشته‌اند.

متن کامل و اسامی در:
http://fna.ir/f2goov

۹۹/۱۱/۱۳

✅ @nasiraei_ir
Instagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن