‍ #نماز_جمعه_کانون_وحدت_ملی #ایام_الله_دهه_فجر #ارتقاء ✅نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عشق آباد به

‍ #نماز_جمعه_کانون_وحدت_ملی
#ایام_الله_دهه_فجر
#ارتقاء

✅نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای تیجانی امام جمعه معزز بخش دستگردان و با حضور پرشور‌مردم بسیجیان برگزار شد.

✅حجه الاسلام والمسلمین تیجانی امام جمعه عشق آباد در خطبه دوم ضمن دعوت مردم به تقوای الهی به بیان مناسبات هفته علی الخصوص ۲۲ بهمن ماه پرداختند.
❇️ایشان در ادامه فرمودند ما باید قدردان کسانی باشیم که این انقلاب را برای ما رقم زدند رمز بقای انقلاب رمز پیروزی انقلاب است
وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و فرمودند: چله دوم انقلاب برای مردم بهتر و برای دشمنان بدتر از چهل سال اول انقلاب خواهد بود

❇️خطیب جمعه عشق آباد در ا آمده یاد آور شدند :علی رغم گلایه ها اما نباید دچار خودزنی شویم طبق فرموده امام راحل حفظ این نظام از واجبات است.
ما برای نان و پیاز تخم‌مرغ انقلاب نکردیم.
حجه الاسلام والمسلمین تیجانی در ادامه اظهار داشت :ملاک برای ما آرمان‌های انقلاب است و یکی از آن آرمان‌ها اقتصاد است وحدت کلمه داشته باشیم گاهی یک حرف را منتشر می‌کنند و می‌گویند حرف ۸۰ میلیون ایرانی است.

❇️و در ادامه افزودند : به گفته مقام معظم رهبری :۲۲ بهمن عید حقیقی برای ملت ما است

وی یاد آور شدند :ما نابود کردیم نظامی را که ۲۵۰۰ سال قدمت داشت یکی از آثار این انقلاب استقلال است ملاک ما این است که کفر و ایمان و عدل و ظلم یک جا جمع نمی شود
❇️ایشان در ادامه افزودند :امروز یک عده ای در حال تحریف دین هستند ۳۰۰ جنبش نوظهور در حال تحریف دین هستند ایرانیت و اسلامیت ذات این مردم است آگاه باشیم که با جریان واکسن مردم را گول نزنند.

آیا امام دلسوز این مردم است یا کسانی که دو تابعیتی دارند و فرزندانشان را در کشورهای دیگر متولد می کنند؟

❇️ خطیب جمعه عشق آباد افزود :ابتدا رهبری گفتند تحریم ها خصوصاً تحریم‌های دارویی
باید برداشته شود و بعد گفته شد واکسن آمریکایی ممنوع است.
تحریف حقایق در دستور کار دشمنان است .
بسیج توسط امام ایجاد شد.
امام جمعه عشق آباد یاد آور شد :بیستم بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ است به فرموده مقام معظم رهبری: بدگویی و بدزبانی باید جمع شود.

❇️حجت الاسلام والمسلمین تیجانی امام جمعه عشق آباد در پایان به ارتقاء بخش به شهرستان اشاره کرد و افزود :مردم و جوانان این منطقه امروز علمی را بلند کرده اند و پیگیری مطالبات هستند برای ارتقا بخش به شهرستان .
❇️خواسته بنده از مسئولان این است که جوانان نیاز به وسایل تفریحی دارند نیاز به پارک دارند برای معیشت مردم و زندگی سالم ما باید در این منطقه نمونه باشیم

#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن