معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تلفنی پاسخگوی شهروندان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تلفنی پاسخگوی شهروندان استان خواهد بود

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: جلسه ۱۹۷ در راستای ارتباط با مدیران وظیفه عمومی به جهت ارائه خدمات به شهروندان به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سید احمد حسینی” اظهار داشت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی جلسه ۱۹۷ به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: شهروندان در روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ می توانند به صورت غیر حضوری و طی تماس با سامانه ۱۹۷ با معاون وظیفه عمومی استان و مدیران مربوطه ارتباط برقرا کنند.

وی بیان داشت: شهروندان می توانند در راستای قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، درخواست ها ، انتقادات ، پیشنهادات ، شکایات وسایر موضوعات مرتبط با حیطه کاری وظیفه عمومی را مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: امکان تماس شهروندان از سراسر استان از طریق تلفن ۱۹۷ با معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برقرار خواهد بود و همچنین تماس با رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و معاونان ایشان نیز در مرکز نظارت همگانی ناجا از طریق شماره تلفن ۲۱۸۶۴۴۴۴-۰۲۱ امکان پذیر می باشد.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن