#پیگیری‌دوبانده‌شدن‌جاده‌یزد‌طبس‌توسط‌شورای‌شهر‌طبس #استفاده‌از‌تمامی‌ظرفیت‌ها #سالانه‌۳۵‌کشته‌در‌جاده‌یزد‌طبس ✅ در ادامه ی پیگیری های شورای شهر طبس برای

#پیگیری‌دوبانده‌شدن‌جاده‌یزد‌طبس‌توسط‌شورای‌شهر‌طبس

#استفاده‌از‌تمامی‌ظرفیت‌ها

#سالانه‌۳۵‌کشته‌در‌جاده‌یزد‌طبس

✅ در ادامه ی پیگیری های شورای شهر طبس برای دوبانده شدن جاده ی طبس- یزد اعضای شورا در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونت وزارت راه و شهرسازی و آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و عضو فقهای شورای نگهبان در دفتر وی در قم شرکت کردند.

در این جلسه ابتدا آیت الله اعرافی ضمن خوش آمد گویی به حاضران، جاده ی مذکور را موضوعی استراتژیک معرفی کرده و خواستار توجه مسئولان به درخواست‌های اعضای شورای شهر طبس شدند.
سپس محمود امینی نماینده ی مردم خراسان جنوبی در شورای عالی استانها گزارشی جامع از اهمیت این شاهراه گردشگری و زیارتی کشور ارائه کرده و با بیان اینکه این جاده مسیر زائران و گردشگران از استان های هرمزگان، فارس، اصفهان و یزد به سمت مشهد می باشد و سالیانه ده میلیون نفر از هموطنانمان این مسیر را طی می کنند؛ متذکر شد که این شاهراه مورد بهره برداری دو معدن بزرگ زغالسنگ طبس و سنگ آهن بافق می باشد و متاسفانه به طور متوسط سالیانه ۳۵ نفر از عزیزانمان در حوادث این جاده جانشان را از دست می دهند.

❇️ در ادامه امینی ضمن ارایه ی گزارشی از فعالیت‌هایی که در حدود یک سوم از این مسیر در جهت اجرای باند دوم صورت گرفته از ادارات کل راه و شهرسازی استان های خراسان جنوبی و یزد تشکر کرده و خواستار تدوین برنامه ای عملیاتی با حضور مسئولان اجرایی و نمایندگان این شش استان در مجلس شورای اسلامی و مشارکت همه ی این استان‌ها برای به سرانجام رساندن این پروژه ی فوق العاده اثرگذار و عام المنفعه شد.

در ادامه دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن اذعان به اهمیت موضوع قول داد که برنامه ریزی برای تحقق این خواسته و پیشنهاد اعضای شورای شهر طبس انجام شده و در نهایت به وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای انجام این کار بزرگ تکلیف شود.

لازم به ذکر است: به نمایندگی از شورای طبس محمود امینی نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استانها و سید علی هاشمی رئیس شورای شهر طبس و حسین باقری زاده در این جلسه حضور داشتند.

#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن