تقاضای مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان برای پرداخت بدهی

تقاضای مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان برای پرداخت بدهی آب بها توسط مشترکین عزیز

حسنی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان با اشاره به ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی در سال ۹۹ و تلاش برای ارائه خدمات در شهرستان پهناور طبس از مشترکین درخواست کرد با توجه به بسته شدن حساب ها در پایان سال، مشترکین با پرداخت قبوض به پایداری خدمات کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه ماهیت شرکت های آب و فاضلاب بصورتی است که کلیه هزینه های بهره برداری، ترمیم شبکه ها، حقوق و دستمزد نیروها ، خرید اتصالات و لوازم و… با درآمد ناشی از قبوض آب بها انجام می شود، همکاری شهروندان و روستاییان عزیز را در پرداخت قبوض در این چند روز پایانی سال خواستار شد.
مدیر ابفای شهرستان با توجه به حذف قبض کاغذی و ارسال پیامکی مبلغ قبض درخواست کرد مشترکین در صورت عدم دریافت پیامک حتما پیگیر دریافت قبض چه بصورت تلفنی یا حضوری باشند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه بدهی مشترکین در سطح استان جزو سه شهرستان با بدهی بالای مشترکین هستیم که این می تواند خدمات دهی به شهر و روستا را در سال آینده با مشکلاتی همراه نماید.
وی تاکید کرد: همانطور که مدیر و کارکنان مجموعه خود را موظف می دانند با همه مشکلات کم آبی و اعتبارات ناچیز و فرسودگی شبکه ها و…حتی الامکان خدمات مناسبی را به مردم عزیز ارائه دهند متقابلا درخواست همراهی مشترکین بزرگوار را در پرداخت قبوض خود دارند.
وی ادامه داد: با اشاره به اینکه سعی شد در سال جاری تا جایی که امکان داشت از قطع انشعاب آب مشترکین به دلیل مشکلات کرونا و … جلوگیری شود از مردم شریف شهرستان تقاضا کرد با همراهی و همکاری با خدمتگزاران خود در مجموعه آبفای شهرستان به پایداری خدمات و بهبود آن کمک نمایند ضمنا شماره تلفن های مجموعه ۳۲۸۲۸۸۵۲ و ۳۲۸۲۲۱۱۱ واحد مشترکین پاسخگوی مشترکین گرانقدر خواهد بود‌

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن