برگزاری جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی در منطقه خراسان

برگزاری جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی در منطقه خراسان جنوبی

جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی و اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع سرقت با حضور مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی و به میزبانی اداره حراست مخابرات منطقه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی در این جلسه که با رویکرد جلوگیری و کاهش تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی برگزار شد ، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مخابرات یکی از سازمانهای بستر ساز ارتباط و یک شبکه گسترده کشوری و بین المللی است بیان کرد چنانچه تجهیزات مخابراتی در معرض تهدید و سرقت قرار بگیرد با قطع ارتباط در روستاها،حاشیه شهرها و جاده ها مشکلات و آسیب های زیادی به جامعه تحمیل شده و احساس امنیت به حداقل می رسد در نتیجه نیاز است با درایت و همکاری پرسنل مخابرات و تعامل با نیروی انتظامی از بروز اینگونه آسیب ها جلوگیری شود.
آذری گفت: از مردم می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه آسیب رسانی به تاسیسات مخابرات بلافاصله به نیروی انتظامی یا نزدیکترین مراکز مخابرات مراتب را اطلاع دهند .
در ادامه راهکارهایی توسط شرکت کنندگان در جلسه ارائه و تصمیمات لازم جهت پیشگیری و کاهش این گونه سرقت ها اتخاذ شد. روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن