دستگیری سارق زیورآلات کودکان در”طبس” فرمانده انتظامی”طبس” از دستگیری یک

دستگیری سارق زیورآلات کودکان در”طبس”

فرمانده انتظامی”طبس” از دستگیری یک سارق خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده به ۲ فقره سرقت زیورالات کودکان در این شهرستان اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علی پور” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت زیورالات کودک خردسال در سطح شهرستان طبس، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در شهرستان طبس شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی، سارق در یک عملیات غافلگیرانه، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهم در اظهارات خود به ۲ فقره سرقت زیورالات کودکان اعتراف کرد و ارزش ریالی طلاهای کشف شده بالغ بر ۷۰ میلیون ریال براورد شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ علی پور خاطر نشان کرد: خانواده ها از آراستن کودکان خود به زیور آلات و رها کردن آنها در معابر عمومی خودداری کنند و به کودکان خود آموزش دهید که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارید و مراقب آنها باشید.
#خدمت_بی_منت_پلیس
┄┅═══✼✼═══┅┄
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن