‍ #گزارش_ثبت_نام_شورای_اسلامی_شهر ✍️به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه

‍ #گزارش_ثبت_نام_شورای_اسلامی_شهر

✍️به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ، مهدی الاهی ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و رئیس ستاد انتخابات شهرستان طبس ، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر را ( از آغاز ثبت نام  تا ساعت ۱۸ امروز جمعه ۹۹/۱۲/۲۲ ) اعلام کرد.

الاهی گفت : تا ساعت ۱۸ امروز جمعه ، بیست و دوم اسفند ماه ، ثبت نام ۲ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر انجام شده است .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان طبس افزود : یک نفر ، روز اول و یک نفر ، روز سوم ثبت نام کرده و هر دو نفر متقاضی ثبت نام در شورای اسلامی شهر طبس بوده اند و تاکنون کسی برای شورای شهرهای عشق آباد و دیهوک ثبت نام ننموده است .

الاهی ، ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز را از مزایای نام نویسی الکترونیک برشمرد و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی ، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کنند ، دعوت کرد که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر با استفاده از تلفن همراه هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت و بدون هزینه ، نام نویسی کنند.
————– @eshkabar ————
ارسال شده توسط:پست زمان دار
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن