اگر به فکر توسعه شهرستان هستید ، توسعه را همه

اگر به فکر توسعه شهرستان هستید ، توسعه را همه جانبه ببینید.

️حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: کسانی که واقعا به فکر توسعه گردشگری طبس هستند ، یکی از اولین اقدامات توسعه ، توسعه دینی ،‌فرهنگی مذهبی است.این شهر امامزاده دارد و دارای ۲۲۱ شهید است.که باید حرمت نگه داشت.

️حجت الاسلام محمدی افزود : امسال شهر طبس مردم به عنوان متدین ترین و علاقمند ترین مردم کشور معرفی شدند زیرا بالاترین کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات را داشتند. این مردم حق امنیت اخلاقی در جامعه را ندارند؟

️وی بیان کرد : اگر به فکر توسعه شهرستان هستید ، توسعه را همه جانبه ببینید.کسانی که دارای بوم گردی هستند یا مسئول و دست اندرکار هستند من از این افراد تقاضا دارم اگر بدنبال رشد اقتصاد و توسعه شهرستان هستید بیاییدگردشگری را سالم بکنید که هم چرخ گردشگری و هم چرخ دین بچرخد.
وی تاکید کرد : کی با گردشگری مخالفت میکند ؟گردشگری یک صنعت درآمد زاست ولی سالم سازی کنید که هم مردم نگران دین مذهبشون نباشد و هم چرخ اقتصاد بچرخد.

️خطیب نماز جمعه طبس با اشاره به نزدیکی انتخابات شورا ها گفت : یکی از امتیازات جمهوری اسلامی و انقلاب ، دموکراسی و مردم سالاری دینی است که سرنوشت مردم به دست خودشان سپرده شده است .

️در انتخابات شورا عرض میکنم هر کسی که توانایی لازم را در خودشان می بینند جهت ثبت نام در شوراها اقدام بکنند.البته توانایی ببینند.

️وی تاکید کرد : اینطور نباشد که کسی توانایی لازم ندارند و فقط سنگ اندازی و مشکلاتی ایجاد میکنند وارد صحنه شوند.
بلکه کسانی که توانایی دارند شاید یک ضرورت باشد تا شرکت کنند تا بتوانیم یک رقابت سالم در شهر و روستا داشته باشیم .

️امام جمعه طبس افزود: به شعار های زیبنده و فریبنده و دروغ توجه نکنید .به افرادی رای بدهید که میشناسید که توانایی ، شایستگی ، لیاقت وتعهد دارند .

️حجت الاسلام محمدی با اشاره به چهارشنبه سوری آخر سال عنوان داشت : پدر و مادر از فرزندان خود در چهارشنبه سوری آخر سال مراقبت کنند و همچنین کسبه از آوردن مواد آتش زا خودداری کنند .تا انشالله بتوانیم چهارشنبه سالم در پایان سالم تجربه کنیم .

️وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری و غرس نهال به چند نکته اشاره کرد و بیان داشت :موضوع فضای سبز را باید به پای دین و روحیه انقلابی بگذارید نباید به آن نگاه تجملاتی و تزئینی شود.کاشتن درخت و نشاندن نهال از حسناتی است که در شرع بر آن تاکید شده .
️ مشکلات معیشتی امروز نگران کننده است ، که در این راستا این موضوع باید نکاتی را در مجلس و دولت مد نظر قرار بدهند . مسئولان راه حل مشکلات را باید نگاه درون گر به داخل کشور داشته باشند .

️کاهش هزینه های تجملاتی و حذف دلال ها و نظارت بر وضعیت بازار هم مواردی بود که امام جمعه طبس به آن اشاره نمود.

منبع: دفتر امام جمعه طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن