بسمه تعالی نعمتان مجهولتان الصّحّه و الأمان سلامتی و امنیت

بسمه تعالی
نعمتان مجهولتان الصّحّه و الأمان

سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول خداوند هستند.

برخی در تفسیر این‌حدیث شریف می گویند: صحت و سلامتی خود نوعی امنیت فردی است، بنابراین امنیت از بالاترین نعمات خداوند است.
بخش دستگردان در طول سال های متمادی پیش و پس از انقلاب اسلامی به دلایل گوناگون که در مجالی دیگر به آن خواهم پرداخت، از رشد و توسعه مناسبی برخوردار نبوده است.
سیل مهاجرت گسترده جوانان مظلوم منطقه به طبس، مشهد، یزد، سمنان، تهران و… به خوبی گواه کم توجهی مسئولان منطقه ای، استانی و کشوری به این بخش است.
لکن تاکنون لااقل مردم، همیشه از وجود امنیت مثال زدنی در مرکز بخش و روستاهای اطراف راضی و خرسند بودند و دغدغه ای از بابت سرقت اموال، دارایی، دام و محصولات بر زمین مانده کشاورزی خود نداشتند.
متاسفانه اخبار غیررسمی حکایت از افزایش سرقت های موردی دارد که هر چند نسبت به سایر شهرهای کشور، هنوز در وضعیت مناسبی است ولی بر اساس نظریه “پنجره شکسته” کم توجهی و عدم پیگیری همین چند مورد سرقت هم ، این تنها نعمت امنیت را از مردم سلب و در آینده تبعات نامطلوبی ایجاد خواهد کرد.
لذا از بخشدار و اعضای محترم شورای تامین عاجزانه خواستار پیگیری و در نطفه خفه کردن آهنگ رشد ناامنی فیزیکی و روحی و روانی در بخش را داریم.
غفلت شود این مزیت “امنیت زایدالوصف” دستگردان را هم از دست خواهیم داد.
با تشکر حمید یزدانیان
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن