‍ #تعامل_نماینده_با_نخبگان #دیدار_با_سردار_تقوی ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس،

‍ #تعامل_نماینده_با_نخبگان
#دیدار_با_سردار_تقوی

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی؛ شامگاه دوشنبه ۲ فروردین ۱۴٠٠ با سردار محمدکاظم تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ذخایر انسانی استان خراسان بزرگ به نیکی یاد کرد و وجود مدیران و فرماندهان از فرزندان شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در رده‌های عالی مدیریتی کشور را نشان از اعتماد به فرزندان صادق، پاکدست و سلامت نفس و خدمت شایسته نخبگان در شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی برشمرد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: نیروهای انسانی شایسته در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از حوزه ۴ شهرستان غرب خراسان جنوبی در سراسر کشور گوشه‌ای از افتخارات و ذخایر غنی منطقه است که باید قدردان آن باشیم.

سردار محمدکاظم تقوی در این دیدار تلاش حجت الاسلام نصیرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرستان طبس روزهای رو به رشدی را تجربه می‌کند و پویایی نماینده در دوره فعلی مجلس در حوزه انتخابیه کم‌نظیر است و اکنون باید همه یکدل در کنار هم برای توسعه منطقه در صحنه باشیم و زحمت کار را فقط به یک نفر نسپاریم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی پیشنهاداتی در حوزه تامین آب منطقه و استفاده از ظرفیت‌های کشوری را در این نشست مطرح کرد.

این دیدار با حضور دکتر سید یاسر رضوی و دکتر سید محمد حیدری مسئولان دفاتر نماینده و مهندس صمد تقوی رییس بیمه خدمات درمانی شهرستان به منظور تبریک اعیاد شعبانیه و عید سعید نوروز در طبس انجام شد.

سردار تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و فرزند طبس می‌باشد که در رده‌های مختلف مرزبانی، ستادی و فرماندهی انتظامی کشور کارنامه درخشانی دارد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن