‍ #نماینده_در_طبس #طلوع_درمانی_طبس #توسعه_بهداشت_و_درمان ♦️ طرح توسعه بیمارستان شهید مصطفی خمینی با کلنگ

‍ #نماینده_در_طبس
#طلوع_درمانی_طبس
#توسعه_بهداشت_و_درمان

♦️ طرح توسعه بیمارستان شهید مصطفی خمینی با کلنگ زنی احداث بیمارستان ۱۵۸ تختخوابی طبس آغاز شد.

نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۵۸ تختخوابی طبس گفت: اگر خواستن باشد؛ می توان به هرچه که باید رسید و امروز کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان طبس؛ نماد خواستن و همت و جرات اقدام است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی افزود: از زحمات همه عزیزان از جمله استاندار خراسان جنوبی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند؛ دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت؛ مهندس کریتی مدیرعامل زغالسنگ پروده طبس و مجموعه صدرتامین؛ امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسئولان محلی که برای تحقق این مهم تلاش کرده‌اند؛ قدردانی می کنم.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: اگر تلاش حجت‌الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های مستمر و حضور مداوم ایشان در وزارت بهداشت نبود امروز اینجا نبودیم و این طرح بلاتکلیف بود.

وی ضمن قدردانی از شرکت زغالسنگ طبس و استاندار خراسان جنوبی برای مساعدت در این طرح افزود: در سفر قبلی اینجابب به شهرستان طبس قرار شد این بیمارستان احداث شود اما این کار معطل ماند و امروز بر اساس تاکیدات نماینده مردم و ارزیابی های محلی مقرر گردید این مرکز درمانی در کنار بیمارستان فعلی احداث گردد.

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد طرح توسعه بیمارستان طبس و کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۵۸ تختوابی از جمله طرح‌هایی است که اعتبار آن آماده است و نیازمند اجرای سریع می باشد.

طرح بیمارستان طبس با افزایش تعداد تخت از ۱۵٠ به ۳٠٠ در بلوار شهید سلیمانی به زیربنای ۷ هزار و ۵٠٠ مترمربع و در ۴ طبقه احداث می شود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن