‍ #نماینده_و_دغدغه_راه #تاکید_نصیرایی_به_باند_دوم #طبس_یزد_بشرویه_دیهوک_بیرجند ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی روز گذشته در نشست

‍ #نماینده_و_دغدغه_راه
#تاکید_نصیرایی_به_باند_دوم
#طبس_یزد_بشرویه_دیهوک_بیرجند

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی روز گذشته در نشست مشترک با دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بررسی وضعیت راه‌های شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی پرداخت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تاکید کرد: باند دوم جاده یزد_ طبس؛ احداث جاده طبس_بشرویه از مسیر خداآفرید و باند دوم جاده طبس_دیهوک_ بیرجند از جمله اولویت‌های مورد تاکید است؛ چون مسیرهای پرتردد و ترانزیتی می‌باشد که حوادث دلخراش متعددی را به خود دیده و هر روز تاخیر در اجرای این دو پروژه باعث صدمه به جان و مال مردم است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اشاره به اهمیت تردد محورهای مواصلاتی مذکور؛ گفت: مسیرهای دیگری نیز در شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی تعریف شده و برای برخی اعتبار اختصاص یافته است که در این زمینه از همکاری وزارت راه و شهرسازی قدردانی می کنم اما مسیر یزد-طبس و طبس_ بشرویه و طبس – دیهوک – بیرجند و بشرویه – سه راهی بشرویه، بعنوان مسیر تردد چند استان پرجمعیت کشور و محل عبور خودروهای سنگین ترانزیت بار؛ نیازمند توجه بیشتر است که تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

در این جلسه که به دعوت حجت الاسلام نصیرایی و میزیانی دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ مهندس فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مهندس داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده مجلس_تهران

✳️قابل توجه بخشدار محترم دستگردان و شورای اسلامی بخش و روستای ده محمد

پی نوشت :مسیر طبس _ده محمد_عشق آباد به عنوان قدیمی ترین راه شهرستان و مطالبه چندین ساله مردم بخش دستگردان در خصوص جاده عشق آباد پیر حاجات و خور کجای صحبت های نماینده محترم قرار دارد؟

#بخش_دستگردان_محروم_واقع_شده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن