قاچاقچی مواد مخدر در چنگال قانون فرمانده انتظامی استان از

قاچاقچی مواد مخدر در چنگال قانون

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۷ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و ۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در شهرستان”طبس” با عملیات مشترک مأموران انتظامی استان”یزد” خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”ناصر فرشید” اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با کسب خبر واصله از مأموران انتظامی استان یزد مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خودقرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری مشترک با تیم مبارزه با مواد مخدر استان یزد، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی”دیهوک به کرمان” کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ۴۷ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و ۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار فرشید خاطر نشان کرد: در این رابطه مجموعا ۱۰۴ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با سامانه پیامک ۱۱۰۵۶ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن