مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبرداد: رونمایی از پوستر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبرداد:

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده با بیان این خبر، عنوان کرد: همزمان با مراسم ویژه سالروز شکست تاریخی آمریکا در طبس، فردا یکشنبه پنج اردیبهشت برنامه رونمایی نیز ساعت ۹ صبح در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به این که هدف از برپایی این جشنواره معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد و ایجاد فضای سالم و رقابتی و جذب و پرورش استعداد های جوان است، ادامه داد:شرکت برای عموم علاقه مندان در تمامی گروه های سنی و استفاده از تمامی قالب های شعری آزاد است.

نبی زاده خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند اشعار خود را با موضوعات حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس، معرفی ابعاد حادثه وتشابه این رویداد با داستان قرانی ابابیل، معرفی شهدای این رویداد (شهید محمد منتظر قائم و..)، نگاهی به امدادهای غیبی در عرصه انقلاب اسلامی و استکبارستیزی به دبیرخانه ارسال کنند.

 

به گفته وی شرکت کنندگان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را از طریق سامانه TabasArt.ir ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۶۳۲۸۲۲۷۱۸ تماس گیرند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن