‍ محمود ملکی شهردار عشق آباد روز شوراهای اسلامی شهر

‍ محمود ملکی شهردار عشق آباد روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت

شهردار عشق آباد طی پیامی نهم اردیبهشت ماه (( روز شوراهای اسلامی شهر و روستا )) را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد و همچنین تمامی عزیزان شوراهای اسلامی روستاهای سطح بخش تبریک عرض نمود

متن این پیام بدین شرح است :

بسم ا… الرحمن الرحیم

((( و امرهم شوری بینهم )))

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بی‌شک امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌گرایانه و ارتقائ روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی و توان و انرژی پرشور جوانان هستند و بسترهای پنهان و آشکار موجود در شوراها یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است.

شوراها به عنوان مردمی ­ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

در شرایط شیوع کرونا نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداریها و دهیاریها اقدامات ارزشمندی جهت مقابله با این ویروس پیگیری کرده ضمن اینکه جهت تسهیل و تسریع پویش کمک مومنانه نیز پیش قدم بوده اند که امید است با استمرار این روند و با مشارکت و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض نموده ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان در ماه مبارک رمضان ، امید دارم در سایه همراهی مردم ، مدیریت شوراهای اسلامی شهر ، اقدامات همدلانه و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم درتحقق شعارسال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ” نامیده شده گامهای اجرایی برداریم.

و من الله التوفیق

محمود ملکی ((شهردار عشق آباد))

نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
http://eshghabadcity.ir/ p=1475
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن