پیام تبریک مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) به مناسبت فرارسیدن

پیام تبریک مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) به مناسبت فرارسیدن روز معلم
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ شهرداری

مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) طی پیامی فرارسیدن روز ((معلم)) را به تمامی فرهنگیان سخت کوش و پر تلاش شهر عشق آباد تبریک عرض نمود.

بنا به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد: مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) و عضو شورای آموزش و پرورش بخش دستگردان طی یک پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

هوالعزیز

معلم کیمیای جسم و جان است مــعلم رهنمای گمرهان است

شـده حک بر فراز قله ی عشق معلم وارث پیغــــمبران است

درود و سلام بر پیام آوران نور و انسانیّت ، مردان و زنانی که خالصانه و با تمام وجود دستان کوچکمان را گرفتند تا با آرامش از پیچ و خم های مسیر بگذریم ، راه را نشان دادند تا در چاه نیفتیم ، همراهی مان کردند تا گمراه نگردیم و امروز هر که هستیم و به هرجا رسیده ایم وامدار سرچشمه نگاه محبت آمیز و خرمن علم و معرفت این صبوران بی ادعا هستیم .

معلّم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است و دانستن و شناختن را با گذشت ومهر آفرینی به جانهای شیفته آموختن ارزانی می دارد ، رنج امروز او ، اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن فرداست. و او امروز خود را وقف فردای دیگران می سازد و با این کار ، نام خود را در ردیف نام انبیاء بر کتیبه تاریخ نقش می بندد.

۱۲ اردیبهشت یادآور شهادت بزرگ مرد علم و قلم و تقواست و این روز مهم چون برگ زرینی در تقویم تاریخ پر افتخار کشورمان به نام روز معلم نام گذاری شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی ، روز معلّم را خدمت همه معلّمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین شهر عشق آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ متعال توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را در این مسیر دشوار و امید بخش مسألت دارم.

محمود ملکی ((شهردار عشق آباد ))

اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن