❇️افزایش ۴ برابری اعتبار پروژه احداث محورطبس – بشرویه از

❇️افزایش ۴ برابری اعتبار پروژه احداث محورطبس – بشرویه از مسیر خدا آفرید در قانون بودجه سال ۱۴۰۰

دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، اعتبار پروژه احداث محور طبس-بشرویه از مسیر خدآفرید در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ چهار برابر افزایش یافت.

وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر بیان داشت:با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی در خصوص تسریع در توسعه راه های شهرستان بشرویه و با همراهی جناب آقای مهندس ملانوری استاندار محترم استان وهمچنین نماینده محترم مردم شهرستانهای طبس،فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، اعتبار احداث محور طبس – بشرویه از مسیر خدا آفرید از ۱۰۰میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به ۴۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت که شاهد رشد ۴ برابری اعتبار هستیم.

♦️ اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی

✅پی نوشت : آیا عدالت همین هست که اعتبارات بعضی راه های پیشنهادی(احداث جدید) شهرستان طبس به دیگر شهرستانهای اطراف و آنهم از دل کوه و بازدن و ساخت دهها تونل و پل ۴ برابر شود و لیکن بعضی ها مورد بی مهری قرار گیرد و صفر شود . عدالت علوی این است؟ اگر واقعاً شما به دنبال کوتاه تر کردن جاده ارتباطی و از بن بست خارج کردن شهرستان طبس هستید می توانید با هماهنگی با مسئولین شهرستان خوروبیابانک و استان اصفهان با اختصاص و گذاشتن اندک اعتباری در جاده کویری خوروبیابانک به دهستان پیرحاجات و در ادامه به دهستان هودر و شهر عشق آباد و آسفالت این مسیر باعث کاهش هزینه هایی فراوان منجمله کاهش مسافت،کاهش زمان،کاهش تلفات ،کاهش ترافیک و کاهش تصادفات بدنی،جانی،مالی،حفظ محیط زیست، رونق منطقه و جلوگیری از مهاجرت بی رویه شوید و چه شهرها،بخشها،دهستانها و روستاهایی هم با ساخت این جاده(طریق الرضای واقعی) از بن بست و رکود فعلی بیرون خواهند شد و یقینا عدالت حقیقی و بدون هیچگونه حسادت و عداوت هم برقرار خواهد شد

❇️اما متاسفانه همه چیز شده انتخاباتی و سیاسی و برای جذب رای!!حتی به قیمت نابودشدن مناطق و مردم دیگر . کار که کارشناسی نباشد روابط جایگزین ضوابط و نظرات کارشناسانه میشود و می بینیم تصمیمات غیر کارشناسی را که چه کارها میکند!!!
❇️و حتی میتوانید جاده فعلی طبس-ده محمد-بشرویه را دوبانده کنید
انشاءالله موضوع جاده پیشنهادی جدید(طبس-خدافرید-بشرویه) هدفش برای صاحبان معادن که به ثبت داده اند نباشد!!

با تشکر
✍رجب زاده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن