‍ جلسه ستاد راهبری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان

‍ جلسه ستاد راهبری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان طبس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس صبح امروز سه شنبه ۴ خرداد‌ماه ١۴٠٠ جلسه ستاد راهبری بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر شهرستان طبس به ریاست فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خراسان جنوبی ، زنگنه مدیر صندوق کار آفرینی امید، رزم معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ومسئولین ادارات مرتبط در محل سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه برگزار شد.

فلاحی یکی از خدمات مهم کشور را بیمه کشاورزان و روستائیان برشمرود و افزود: بیمه روستاییان و عشایر مانعی برای مهاجرت مردم از روستا به شهر و عاملی مهم برای حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد می باشد.

فلاحی در این جلسه اظهار داشت : آرزوی هر ایرانی داشتن زندگی با عزت و آبرومند است.
وی همچنین در ادامه بیان داشت: اساس تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش قرار دادن آنان است. لذا گسترش خدمات بیمه ای و رفاهی سبب امنیت در جامعه است.

ایشان همچنین، تصریح کرد: مهمترین مشکل بیمه اجتماعی، عدم آگاهی و آشنا نبودن جامعه هدف با مزایای این بیمه هست. لذا امیدواریم در یک برنامه اجرایی عملیاتی بتوانیم همه کشاورزان، روستائیان و عشایر عزیز را تحت پوشش این بیمه قرار دهیم.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن