کسب رتبه اول کشوری مخابرات منطقه خراسان جنوبی در عملکرد

کسب رتبه اول کشوری مخابرات منطقه خراسان جنوبی در عملکرد نظام پیشنهادات
مخابرات منطقه خراسان جنوبی بار دیگر رتبه اول کشوری در عملکرد نظام پیشنهادات در سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به همکاری چشمگیر کارکنان منطقه در ثبت نظرات خود در سامانه نظام پیشنهادات و استقبال آنها از این فرصت، اظهار داشت: قطعا ارائه پیشنهادات و راه حل‌های کارشناسی شده و موثر در راستای تحقق اهداف، ارتقاء جایگاه و معرفی هرچه بیشتر برند مخابرات می‌تواند آینده روشن شرکت را دنبال داشته باشد.
آذری نصرآباد به درصد بالای همکاری کارکنان در ثبت نظرات خود در سامانه نظام پیشنهادات اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۷۶ پیشنهاد از سوی کارکنان منطقه در این سامانه ثبت شده است.
وی خاطر نشان کرد: کارکنان یک سازمان با داشتن نظرات، افکار و خلاقیت‌ها، ارزشمندترین سرمایه محسوب می‌شوند و نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به عنوان یک ابزار اجرایی مدیریت مشارکتی است که در این نظام کلیه افراد سازمان درباره روش‌ها و حل مسائل و ارتقاء بهره‌وری، فعالانه می‌اندیشند و حاصل آنرا در قالب طرح‌ها وپیشنهادها به سازمان ارائه می‌کنند.
گفتنی ست: دبیر خانه نظام پیشنهادات مخابرات فقط مختص کارکنان این شرکت نبوده و کلیه مردم ، مشترکین و تأمین کنندگان می توانند ضمن مراجعه به سایت pishnahad.tci.ir پیشنهادات سازنده خود را به ما اعلام کنند .
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن