معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی: تغییر ساعت کاری

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی:
تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از دوشنبه آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از دوشنبه هفته آینده تغییر می کند.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ حسینی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ساعت کاری ادارات به استثنای مراکز درمانی و خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات شبانه روزی هستند، در سراسر استان تغییر می کند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبه جدید هیئت وزیران درخصوص رعایت الگوی مصرف برق و تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، ساعت کاری ادارات استان از روز دوشنبه ۱۷ خردادماه تغییر می کند.
به گفته وی؛ طبق این بخشنامه، ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها، بانک ها،مؤسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه تا اطلاع ثانوی، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
معاون استاندار متذکر شد: مدیران مکلفند به منظور پاسخگویی به مراجعین، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت، در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام نمایند.
حسینی به ضرورت توجه مدیران به موضوع صرفه جویی در مصرف برق تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران می بایست به منظور کاهش مصرف برق، به موضوع تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده از دیزل ژنراتورهای در اختیار از ساعت ۱۱ و خاموش کردن کلیه وسایل سرمایشی و روشنایی در پایان ساعت اداری توجه داشته باشند.
وی تأکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش نتیجه صرفه جویی حاصل از این تغییرات را به استاندار ارائه نماید.
sapp.ir/sko_2ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن