‍ ✍ گشت ارشاد آقای رئیسی برای مدیران نقطه عطفی

‍ ✍ گشت ارشاد آقای رئیسی برای مدیران نقطه عطفی در این حوزه به شمار می‌رود

♦️ حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دومین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی که در این دو مناظره نشان داد که در حد و اندازه جایگاه ریاست جمهوری است و همچنین در مناظره به اخلاق پایبند بود آقای رئیسی بود.

وی افزود: آقای رئیسی ضمن رعایت اصول اخلاقی در مناظره برنامه‌های خود را ارائه می‌کرد و برنامه‌های وی نشان می‌داد که بر موضوعات تسلط دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: صحبت‌های آقای رئیسی نشان داد که برای مبارزه با فساد در کشور برنامه دارد و سابقه کاری وی هم نشان می‌دهد که او در این مسیر جدی است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: عموماً مفاسدی که ما در کف جامعه می‌بینیم علت اصلی آن به عملکرد مسئولین بازمی‌گردد که باید عملکرد آنها اصلاح شود تا شاهد این مفاسد نباشیم.

وی افزود: این نکته آقای رئیسی که گفت ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مسئولین جمله‌ای بسیار کلیدی و حائز اهمیت است و نقطه عطفی در مبحث مدیریت به خصوص مدیریت‌ کلان به شمار می‌رود و مشکلاتی که وجود دارد با گشت ارشاد برای مدیران رفع خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: قطعاً مردم از این ایده که برای مسئولین گشت ارشاد گذاشته شود استقبال می‌کنند و مسئولیت‌پذیری هر مدیر و مسئول و پاسخگویی وی نسبت به اقداماتش از مسائل بسیار مهم است و هر مدیر یا مسئولی باید بداند که اگر به مسئولیتش عمل نکند بازخواست خواهد شد.

majidnasiraei.ir/ p=2030

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن