بسم الله الرحمن الرحیم “من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق ” حمد و

بسم الله الرحمن الرحیم
“من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق “
حمد و سپا س خداوندی که انسان را مختار آفرید و به او حق انتخاب داد تا با این اختیار خود را در قبال هر گونه سعادت یا شقاوت مسئول بداند.
♦️خداوند متعال را شاکرم که فرصتی بدست آمدتابااحساس مسئولیت واندیشه ایجادتحول درمدیریت وحکمرانی شهری وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوم .

♦️سپاس و تشکر از شما مردم عزیز و فهیم، همچنین کاندایداهای محترم و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی که با حضوری پرشور وباصلابت در روز جمعه در پای صندوق‌های اخذ رای نمایشی عظیم از دموکراسی و مدنیت را بصورت رقابتی کاملا آزادانه به رخ کشیدید.
وچه دشوار است تشکر از شما دانایان، آگاهان و همراهان این جانب که توانستید با همت و اراده و احساس مسئولیت نسبت به کشوروانقلاب ،خون پاک شهدا وارمانهای بلندانقلاب، به دور از هرگونه تهمت و افتراء و با رعایت اصول و اخلاق انسانی و گفتمانی دراین مسیر همراهی فرمایید.
در پایان از تمامی افرادی که در این انتخابات و حماسه سیاسی شرکت کرده و به اینجانب رای داده و یا سایر کاندیدا‌ها را شایسته رای خویش دانسته‌اند مراتب سپاسگزاری خودم را ابراز میدارم ،همچنین ازتمامی مسئولین ذیربط اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وبه منتخبین عزیز درشورای اسلامی شهر عشق آباد تبریک وتهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق در خدمت وموفقیت وبهروزی برایشان ازدرگاه ایزدمتعال خواستارم .
حسن محمدزاده ، نامزدششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرعشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن